Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی مرکز اردبیل گفت: شانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی مرحله استانی در اردبیل برگزار می‌شود. ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، رسول حاجی‌زاده بعد از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی برگزاری مسابقات قرآن کریم در اردبیل اظهار داشت: ثبت نام «شانزدهمین دوره مسابقات و اولین جشنواره علمی ، فرهنگی وهنری قرآن وعترت رسانه ملی» ازطریق پرونده شخصی همکاران از بیستم تیرماه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در این دوره از مسابقات علاوه بر رشته‌های حفظ یک و دو جزء، ترتی ، قرائ ، اذا ، روخوانی و  روا خوان ، مسابقات کتبی تفسیر قرآن کریم و معارف اهل بیت(ع) نخستین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری کارکنان رسانه ملی در رشته‌های، خوشنویسی، عکاسی ، نماهنگ ، شعر وداستان کوتاه ، فضای مجازی و پژوهشهای قرآنی برگزار می‌شود.

نخستین کارگاه خوشنویسی کاتبان قرآن کریم برگزار می‌شودتبیین الگوی نقش‌آفرینی سپاه در تربیت 10میلیون حافظ قرآنقزوین| انس با قرآن گشودن چشم بصیرت به آیات الهی است

دبیر شانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی  مرکز اردبیل با قدردانی از  حمایت های مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل  افزود: در این دوره از مسابقات قرآن نیز باید با همت و تلاش همه همکاران بتوانیم به وظیفه ذاتی خود در قبال قرآن عمل کنیم.

وی  با اشاره به اینکه اعتقاد ما به برگزاری مسابقات قرآن تنها برگزاری نیست بلکه ترویج فرهنگ قرآنی است، اظهار کرد: مسابقات روزی شروع و روزی دیگر به اتمام می‌رسد ما باید روزها و سال‌های پس از مسابقات برنامه داشته باشیم تا به هدف خود که ارتقای فرهنگ قرآنی است دست یابیم . قرآن کتاب زندگی و انسان‌سازی است، روش‌های زندگی و آموزه‌های دینی در قرآن بیان شده است اما متاسفانه آن‌چنان که باید و شاید به آن پرداخته نشده است.

دبیرقرآن و عترت رسانه مرکز اردبیل بیان کرد: همکاران شاغل و بازنشسته  می‌توانند با مراجعه به  سایت http://farhangipr.irib.ir/ یا پرونده شخصی (https://egov.officeirib.ir/Login.aspx?ReturnUrl=%2fdefault.aspx)علاوه بر ثبت نام خود و اعضای خانواده ، از آئین نامه‌ها ، موضوعات و منابع این مسابقه آگاهی یابند ثبت نام این مسابقات تا پایان تیرماه ادامه خواهد داشت .
 
حاجی‌زاده گفت: اهمیت و جایگاه قرآن بر کسی پوشیده نیست، چرا که این کتاب، کتاب انتخاب مسیر زندگی انسان و هدایت بشریت است بنابراین لازم است خادمین قرآن در این مسیر تلاش بیشتری کنند و از تمامی ظرفیت‌ها و ساز و کارهای موجود استفاده کرده و برنامه‌ریزی داشته باشند.

وی با اشاره به موضوع آسیب‌های اجتماعی تصریح کرد: آسیب‌های اجتماعی در نتیجه فاصله گرفتن از قرآن این نسخه شفابخش توسعه یافته که در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی ضروری است تا مسئولان در تبیین و ترویج قرآن از تمامی ظرفیت‌های موجود در این راستا استفاده کنند.

مسئول دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز اردبیل افزود: از یکم تیرماه هماهنگی‌های لازم در خصوص برگزاری کلاس‌های آموزش با حضور اساتید برجسته  قرآنی به عنوان استاد مشاور برای رفع ایرادات شرکت‌کنندگان در محل نمازخانه صدا و سیما انجام شده  و در حال حاضر همکاران دکور معاونت سیما در حال آماده سازی فضای مناسب در استودیوی سیما هستند. 

حاجی‌زاده اظهار کرد: هدف ما از ترویج فرهنگ قرآنی، ارزش‌های اسلام ناب محمدی(ص) و اعتقادی است و همه تلاش می‌کنیم تا به این اهداف جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/ ت

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۶۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه نخستین دوره مسابقات فرهنگی، قرآنی مسطورا در شهرستان خواف

دریافت 61 MB

تصویربردار: پوریا کاشانی راد

کد خبر 6085638

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند
  • جهانی شدن تنها از طریق قرآن ممکن خواهد بود
  • اختتامیه نخستین دوره مسابقات فرهنگی، قرآنی مسطورا در شهرستان خواف
  • اختتامیه دوره‌های آموزشی غنچه‌های نور در کاشان
  • رقابت‌های منطقه‌ای قرآن، عترت و نماز مدارس دلیجان