Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: احداث حلقه چهارم حفاظتی شهر اصفهان باعث تردد خودروهای سنگین از مسیر جایگزین غیرمسکونی می‌شود و از این طریق امنیت جانی ۳۵۰ هزار نفر از شهروندان اصفهانی را افزایش می‌دهد.

علی شمسی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در حدود یک کیلومتر از رینگ چهارم به علاوه یک تقاطع اتوبان شهید اردستانی در منطقه ۱۴ شهرداری واقع شده که در حال احداث است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ادامه رینگ که به شهرستان برخوار اتصال پیدا می‌کند و رینگ قطع می‌شود، خیابانی به عرض ۳۶ متر و طول پنج کیلومتر به خیابان فرزانگان در حال احداث است و تاکنون ۵۵ درصد پیشرفت داشته و ۲۲ بهمن ماه سال‌جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان افزود: با احداث این خیابان مشکل ترافیکی شمال شرق اصفهان از نظر رفت و آمد خودروهای سنگین که شمال و جنوب کشور را به یکدیگر متصل می‌کند، رفع خواهد شد.

وی با اشاره به تاثیر حلقه چهارم حفاظتی بر کاهش آلودگی هوا ناشی از تردد خودروهای سنگین خاطرنشان کرد: باتوجه به کاهش زمانی فاصله بین شهرستان‌های برخوار، میمه و شاهین شهر تا فرودگاه اصفهان که ۱۵ دقیقه است و در واقع با کاهش توقف نیم ساعتی خودروهای سنگین، آلودگی هوا از این طریق کاهش پیدا می‌کند.

شمسی خاطرنشان کرد: در گذشته منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان یکی از مناطق کمتر برخوردار شهر به شمار می‎رفت، اما تا پایان امسال به منطقه‎ای برخوردار تبدیل و کمبود سرانه‌های مدیریت شهری آن مرتفع می‌شود.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پروژه هاي عمراني رینگ چهارم شهر شهرداری اصفهان شهرداری منطقه 14 اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۶۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال کم‌نظیر گردشگران نوروزی از جاذبه‌های منطقه ۹ اصفهان

مسئول ستاد خدمات سفر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه به سه دلیل گردشگران جذب این منطقه می‌شوند که یکی از آن‌ها وجود بناهای تاریخی منارجنبان و کوه آتشگاه است، گفت: استقبال کم‌نظیر گردشگران نوروزی از جاذبه‌های این منطقه شاهد هستیم.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه منطقه ۹ شهرداری اصفهان سه دلیل برای جذب گردشگران دارد، اظهار کرد: از جمله جاذبه‌های این منطقه، محور خیابان آتشگاه است که بناهای تاریخی ارزشمندی همچون منارجنبان و کوه آتشگاه در آن واقع شده و در قدیم محل دژ ماربین و به تعبیری محل آتشکده زرتشتیان قدیم بوده است.

وی با بیان اینکه در محور خیابان آتشگاه بسیاری از مراکز غذایی و رستوران‌ها واقع شده است و گردشگری غذایی را در کنار گردشگری تفریحی و تاریخی برای مسافران فراهم می‌کند، افزود: همسایگی منطقه ۹ با پارک ناژوان دلیل دیگر است که دسترسی خودرویی از باغ‌های پرندگان، گل‌های رز و نورانی ناژوان از خیابان آتشگاه و میرزاطاهر است، همچنین این خیابان ورودی اصلی غرب کشور به مرکز کشور و شهر اصفهان محسوب می‌شود.

مسئول ستاد خدمات سفر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه اقدامات منطقه ۹ پیش از ایام نوروز آغاز شده است و حین این ایام نیز ادامه دارد، گفت: خدمات تقسیم‌بندی شده است تا علاوه بر مسافران و مهمانان نوروزی خدمات ویژه برای ساکنان منطقه ۹ ارائه شود.

وی گفت: حدود ۷۵ هزار متر جدول‌های معابر منطقه رنگ‌آمیزی و تمام المان‌های نوری بازسازی شده است تا تلفیق هنر و ایام نوروز باشد، همچنین تابلوهای گردشگران و خیابان‌ها بازنویسی و رنگ‌آمیزی و تمام آب‌نماها و سرویس‌های بهداشتی بهینه‌سازی شد.

قاضی‌عسگر با بیان اینکه سفره‌های هفت‌سین بزرگی در سطح منطقه جای‌گذاری شده است تا گردشگران از این زیبایی بصری استفاده کنند، ادامه داد: دیوارنگاره‌ها و نورپردازی منارجنبان، کوه آتشگاه و مقبره ابودردا در منطقه انجام شد تا جلوه ویژه‌ای داشته باشد.

کد خبر 739073

دیگر خبرها

  • فرهنگسرای نگین در منطقه ۱۲ اصفهان احداث می‌شود
  • پاشینیان: برخی حلقه‌های قره‌باغ امنیت ملی ارمنستان را تهدید می‌کنند
  • آتش‌سوزی در منزل مسکونی در اصفهان / خسارت جانی گزارش نشد
  • تالاب گاو خونی جانی دوباره گرفت
  • آمادگی منطقه ۸ اصفهان برای اسکان اضطراری مسافران در شب‌های بارانی
  • لزوم آینده‌نگری برای رفع مشکل ترافیک اصفهان/تکمیل رینگ چهارم بودجه و حمایت کافی می‌خواهد
  • پیشرفت ۷۴ درصدی فاز یک طرح رینگ شهری یزد + عکس
  • استقبال کم‌نظیر گردشگران نوروزی از جاذبه‌های منطقه ۹ اصفهان
  • استقبال از بهار با نصب المان‌های نوری در منطقه ۱۲ اصفهان
  • بیانیه IOC درباره تضمین امنیت المپیک ۲۰۲۴