Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اسپانیایی توپچی‌ها نمی‌داند سرنوشت کوشیلنی چه خواهد شد. 

طرفداری- پس از این که اونای امری در سه تلاش خود برای قانع کردن لورن کوشیلنی جهت ملحق شدن به تور پیش فصل آرسنال ناکام ماند، تصمیم گیری در مورد کاپیتان توپچی‌ها را به باشگاه واگذار کرده است.

به گزارش استاندارد، آرسنال در حال حاضر در اردوی پیش فصل خود در آمریکا به سر می‌برد و بامداد گذشته موفق شد در اولین دیدار دوستانه خود با نتیجه ۳-۰ از سد کلورادو رپیدز بگذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوشیلنی ۳۳ ساله که نوز یک سال دیگر با توپچی‌ها قرارداد دارد، همراه با سایر هم تیمی‌هایش به آمریکا سفر نکرد. امری در خصوص آینده این مدافع فرانسوی گفته است:

او در ابتدا به تمرینات پیش فصل ما آمد و من سه بار در مورد شرایطش با او حرف زدم. خواستار این بودیم تا با ما به آمریکا بیاید ولی تصمیم گرفت بماند. حالا این مسئله‌ای میان باشگاه و بازیکن است. یک سال دیگر از قراردادش باقی مانده است. او برای من مربی، بازیکن مهمی محسوب می‌شود. حالا خودش و باشگاه باید این ماجرا را حل و فصل کنند. او باید در این رابطه با باشگاه صحبت کند و البته مذاکرات‌شان در جریان است. نمی‌توانم بیش از این چیزی بگویم. قبل از آمدن به اینجا با او حرف زدم ولی تصمیم گرفت همراه با تیم سفر نکند. ما همراه با بازیکنانی که روحیه‌ این را دارند تا مسیر جدیدی را باز کنند، به اینجا آمده‌ایم. در مورد لورن کوشیلنی، حالا منتظر هستم که ببینم باشگاه چه تصمیمی می‌گیرد. 

پس از بازی با کلورادو، در مورد وضعیت انتقال کیرون تیرنی و ویلفرد زاها به آرسنال هم از امری سوال پرسیده شد ولی او جواب سر بسته‌ای داد.

باشگاه تلاش خودش را انجام می‌دهد. ما هر روز با باشگاه و (مدیر فنی) ادو صحبت می‌کنیم. ترجیح می‌دهم با خونسردی و صبوری به کارم ادامه بدهم و بهترین تصمیم را اتخاذ کنم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۶۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چلسی دیگر تحمل پوچتینو را ندارد: تحقیرمان کردی!‏

به گزارش "ورزش سه"، فصل بد چلسی سه‌شنبه شب در ورزشگاه ‏امارات بدتر شد و آبی‌ها که در دربی لندن به مصاف آرسنال رفته ‏بودند با شکست تحقیرآمیز 5-0 بدرقه شدند. ‏

پوچتنیو، سرمربی چلسی، در پایان مسابقه اعتراف کرد که تیمش ‏بسیار بد بوده. تصاویر هوادار جوانی که فریاد زنان از بازیکنان چلسی ‏می‌خواست برای پیراهنی که به تن دارند بجنگد برای هواداران چلسی ‏به تصویر تلخ از روزهای تیره و تار تیم محبوب‌شان در این فصل ‏تبدیل شده است. ‏

روزنامه تلگراف امروز مدعی شد این باخت سنگین و تحقیرآمیز ‏پوچتینو را در یک قدمی اخراج قرار داده است. پیش از این گفته ‏می‌شود که مدیران چلسی به دلیل نتایج ضعیف قصد استفاده از ‏مربی آرژانتینی در فصل آینده را ندارد ولی تلگراف می‌گوید باخت ‏سنگین مقابل آرسنال آنقدر تلخ بوده که ممکن است مدیران چلسی ‏حتی تا آخر فصل منتظر نمانند. ‏

با اینحال روزنامه تلگراف خاطرنشان کرد که از منابع خود دریافته ‏مدیران رده‌بالای چلسی هنوز درباره اخراج پوچتینو به تصمیم نهایی ‏نرسیده‌اند ولی همین منابع گفته‌اند که در راهروهای چلسی ‏زمزمه‌هایی درباره اخراج او در روزهای آینده شنیده می‌شود. ‏

دیگر خبرها

  • آرسنال تیم اول لندن؛ توپچی‌ها و کسب سه برد با +5 گل در دربی‌های لندن طی فصل جاری لیگ برتر
  • کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می‌کند!
  • چلسی دیگر تحمل پوچتینو را ندارد: تحقیرمان کردی!‏
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم
  • آرسنال ۵ - ۰ چلسی/ شیر‌های بی دندان به توپ بسته شدند+ فیلم
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • تصمیم جالب آرسنال: خداحافظی با لوگوی همیشگی
  • گزینه اول عجیب بایرن: مربی اخراجی یونایتد!
  • مدیران فعلی استقلال را با اسنپ پس بفرستید!