Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، به منظور ایجاد شرایط مناسب جهت استفاده بهینه‌ی شهروندان از اوقات فراغت در فصل تابستان، با دستور نسیانی شهردار منطقه۹، اقدامات گسترده ای به صورت روزانه در برنامه‌ی کاری منطقه قرار داشته و با تلاش نیروهای این شهرداری، خدمات لازم در جهت آماده سازی و ساماندهی محیطی تفرجگاه ائل باغی در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرداری منطقه ۹ تبریز، با بسیج نیروها و بکارگیری امکانات، اقدامات گسترده ای را در زمینه ساماندهی و تجهیز این تفرجگاه، به عنوان قطب گردشگری شرق تبریز به کار گرفته است.

 

پاکسازی، شستشو و لایروبی برکه، گلکاری گسترده و هرس درختان، جمع آوری نخاله ها و پاکسازی مسیرها، نظافت و رسیدگی به آبنماهای موجود، رنگ آمیزی و رفع فرسودگی صندلی ها، ترمیم جداول مسیرهای مختلف این تفرجگاه، اصلاح شبکه ی روشنائی پارک و...، از جمله اقداماتی است که با تلاش بی وقفه در حال انجام و تکمیل است.

نسیانی شهردار منطقه۹، در بازدیدهای مستمر خود از این تفرجگاه، ضمن بررسی آخرین وضعیت ساماندهی و آماده سازی آن، دستورات لازم را ارائه می کند.

پارک ائل باغی با ۲۳۰ هکتار مساحت، محل  بسیار مناسبی برای پیاده روی و تفریح سالم شهروندان است که به دلیل استقبال حداکثری خانواده ها، ساماندهی و آماده سازی آن جزو ضرورت ها بوده که در کمترین زمان ممکن، این نواقصات بر طرف می شود

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی خانواده رنگ آمیزی گردشگری مسافران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۶۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش ۲۲ پله‌ای فارس در اجرای طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ،مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: تا اواخر سال ۱۴۰۰ در استان فارس فقط ۴۰۰ هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن آماده شده بود که طی ۲ سال گذشته تاکنون با احتساب شهرک‌های جدید این میزان به بیش از هشت هزار هکتار رسیده است.
محمود رضا طالبان با بیان اینکه استان فارس در بحث مهیا سازی زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در رتبه نخست قرار داردادامه داد: بیشترین توافقات در بحث تامین زمین هم در این استان انجام شده است.
وی اظهار کرد:  بیشترین میزان آماده سازی زمین برای اجرای این طرح نیز در استان فارس در حال اجرا است و حدود ۲ هزار و ۸۰۰ هکتار زمین آماده سازی شده یا در مراحل مختلف آماده سازی قرار دارد.
مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: تاکنون در استان برای ۱۰۵ هزار نفر مراحل آماده سازی زمین شامل نقشه برداری، طراحی فاز یک، طراحی فاز ۲ و ماده ۱۱ آن انجام شده است.

دیگر خبرها

  • رونق بازار مهاباد با حضور مسافران و گردشگران
  • پروازهای فرودگاه تبریز به حالت عادی برگشت
  • آماده شدن ارتش اسرائیل برای حمله زمینی گسترده به رفح/شمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار تن رسید
  • آماده شدن ارتش اسرائیل برای حمله زمینی گسترده به رفح
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات منطقه ۱۳
  • تولید مسکن در سقز به جد رصد و تسهیلگری شود
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • آماده سازی زمین مسکن ملی در کوی ولیعصر سرکان
  • ساماندهی سگ‌های بلاصاحب البرز بدون هماهنگی همه شهرستان‌ها نتیجه‌بخش نیست
  • جهش ۲۲ پله‌ای فارس در اجرای طرح نهضت ملی مسکن