Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@13:54:57 GMT

راه های همدان نیاز به ترمیم دارند

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۶۳۳۶

راه های همدان نیاز به ترمیم دارند

همدان _ معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با اظهار وضعیت و موقعیت راه های استان در بحث سیلاب اخیر، در خصوص فرا رسیدن فصل زمستان و موضوع راهداری زمستانی ابراز نگرانی کرد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، حمید پرورشی خرم در دومین نشست کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل ونقل استان در سال ۹۸ اظهار داشت: با توجه به وضعیت موجود راه ها، لازم است برای ترمیم و روکش راه های استان که تخریب زیادی بر اثر سیل داشته اند، اقدامات لازم و به موقع انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی با ابراز تأسف از اینکه، سیل به جاده های استان همدان ۵۰۰ میلیارد ریال خسارت زد، یادآور شد: در سیلاب‌های اخیر ۸۵۰ کیلومتر از راه‌های ارتباطی استان همدان نیز آسیب دید. پرورشی خرم به کسر بودجه و اعتبارات استانی در این زمینه اشاره کرد و خواستار افزایش اعتبارات شد. معاون راهداری همدان ادامه داد: در خصوص تهیه ملزومات زمستانی و همچنین تأمین هزینه نیروهای حجمی در فصل زمستان نیاز به پیگیری داریم. این مسئول در ادامه همچنین خواستار جذب اعتبار استانی برای قوت بخشیدن به وضعیت ماشین آلات راهداری شد و گفت: این مهم همکاری مناسب و مطلوب فرمانداران را در شهرستان های استان می طلبد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: همدان راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۶۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسینی رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان چایپاره افزود: در سال گذشته ۱۰/۹ کیلومتر از راه‌های روستایی این شهرستان بهسازی و آسفالت ریزی شد.     وی با تاکید به اینکه در طول سال و بطور مستمر یکسری اقدامات راهداری بمنظور حفظ وضعیت موجود راه‌ها و بهبود شرایط تردد و عبور و مرور در سطح محور‌های مواصلاتی توسط عوامل راهداری شهرستان انجام می‌پذیرد؛ اظهار کرد: تسطیح و رگلاژ شانه سازی محور‌ها به طول ۱۸۰ کیلومتر و شن ریزی راه‌های روستایی و فرعی به طول ۵۰ کیلومتر از جمله این اقدامات است که در سال ۱۴۰۲ انجام شده است.     حسینی ادامه داد:  با توجه به اینکه تابلو و علائم ایمنی و  هشدار، پیش‌آگاهی و هدایت مسیر به رانندگان، نقش بسزایی در ارتقای ایمنی جاده‌های ارتباطی در سطح محور‌های مواصلاتی  دارد در طول یکسال گذشته ۲۵۰ مورد تابلو علائم هشدار دهنده جاده‌ای در محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره نصب شد.     وی خاطر نشان کرد: در این مدت ۷۰ متر گاردریل در محور‌های شهرستان چایپاره  تعمیر ونصب شد.

دیگر خبرها

  • برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد
  • تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن
  • بازگشایی و ترمیم جاده‌های عشایری شهرستان لنده
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • تردد روان در جاده‌های فارس
  • انسداد محور کرج کندوان لغو شد
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 
  • انسداد محور کرج ـ کندوان لغو شد
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲