Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@00:17:36 GMT

ایستگاه پلیس راه بوکان کلنگ زنی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۶۴۲۹

ایستگاه پلیس راه بوکان کلنگ زنی شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه  ، صبح امروز سه شنبه، با حضور سرپرست فرمانداری، شهردار و فرمانده انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان بوکان، ساختمان ایستگاه پلیس راه این شهرستان در محور بوکان-میاندوآب کلنگ زنی شد.

این ساختمان که در مجاورت پاسگاه انتظامی ناچیت قرار می‌گیرد، از محل منابع شهرستانی توسط شهرداری بوکان احداث می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ مجید محبعلی فرمانده انتظامی بوکان در آئین کلنگ زنی این ساختمان، احداث پلیس راه را از مطالبات به حق و دیرین مردم این شهرستان عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه از نظر ساختاری، فعلا ایجاد پاسگاه پلیس راه مقدور نبود، تا اصلاح و مهیا شدن ساختار‌های لازم، با تلاش مجموعه شهرستان و موافقت فرماندهی انتظامی استان، اقدام به ایجاد ایستگاه پلیس راه کردیم.

او با بیان اینکه با بهره برداری از این ایستگاه، حضور فیزیکی تیم‌های گشتی پلیس راه‌های میاندوآب و شاهیندژ در محور‌های مواصلاتی بوکان افزایش می‌یاید، افزود: وجود این ایستگاه باعث رسیدگی مطلوب به صحنه‌های تصادف و پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار می‌شود.

به گفته محبعلی، تیم‌های گشتی پلیس راه از مدتی قبل به صورت پایلوت در پاسگاه انتظامی ناچیت موقتاً استقرار یافته اند و آمار و ارقام نشان می‌دهد که این حضور باعث کاهش ۵۰ درصدی تصادفات منجر به فوت در چهار ماه اخیر در این شهرستان شده است.

فرمانده انتظامی بوکان، مطالبه گری و پیگیری رسانه‌های فعال در این شهرستان را از عوامل موثر در اخذ مجوز ایستگاه پلیس راه عنوان کرد.

بوکان به دلیل قرارگرفتن بر روی محور ترانزیتی غرب کشور، غیر استاندار بودن جاده‌ها، عدم توجه به پروژه‌های راهسازی این شهرستان در چند سال اخیر و نبود پلیس راه، همواره از شهرستان‌های پرحادثه در زمینه تصادفات جاده‌ای منجر به مرگ بوده است.   انتهای پیام/م   کلنگ زنی ایستگاه پلیس راه بوکان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۶۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد در راستای ماموریت‌های محوله بررسی خودرو‌های مشکوک در عوارضی شماره سه به یک دستگاه خودرو ایسوزو مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان غله و اداره صمت بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه راننده به همراه خودرو و کالای قاچاق جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس امنیت اقتصادی شد، بیان کرد: برخورد با سودجویان و قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای
  • شهروند رشتی مأمور قلابی را لو داد
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد