Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان امروز (سه‌شنبه) در حساب کاربری خود در توئیتر با قرار دادن لینک مصاحبه‌اش با شبکه ان‌بی‌سی نوشت: این گفت‌وگوی من با لستر هولت از ان‌بی‌سی در نیویورک است. ما روز ۱۵ ژوئیه در اقامتگاه سفیر (ایران) در سازمان ملل نشستیم و به گفت‌وگو پرداختیم، یکی از سه ساختمانی که اجازه دارم حین انجام امور رسمی در ارتباط با سازمان ملل در آمریکا به آنها قدم بگذارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد جواد ظریف از روز یک‌شنبه برای شرکت در شورای اقتصادی – اجتماعی سازمان ملل در نیویورک به سر می‌برد.

وزیر امورخارجه آمریکا روز گذشته در گفت‌وگو باروزنامه واشنگتن پست گفت که دولت آمریکا بر اساس الزاماتش طبق توافق با سازمان ملل برای سفر ظریف و هیئت همراهش به نیویورک روادید صادر کرده است.

بر اساس این گزارش هیات ایران تنها می‌تواند میان مقر سازمان ملل، دفتر نمایندگی ایران در این سازمان، اقامتگاه سفیر ایران در سازمان ملل و فرودگاه جان اف کندی نیویورک رفت و آمد داشته باشند.

310311

کد خبر 1280313

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمدجواد ظریف ایران و آمریکا ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس شورای نگهبان تیم ملی فوتبال ایران ایران و آمریکا قوه قضاییه باشگاه استقلال سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۶۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در دانشگاه شریف محدود می‌شود

دانشگاه صنعتی شریف در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ورود تمامی دانشجویان در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) که آزمون سراسری برگزار می‌شود به پردیس اصلی دانشگاه ممنوع است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) برگزار خواهد شد. مطابق اعلام قبلی، جهت برقراری نظم و امنیت، ورود تمامی دانشجویان در روز‌های ذکر شده به پردیس اصلی دانشگاه ممنوع است.

در صورت ضرورت، تردد دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا، فقط از طریق مکاتبه رییس دانشکده مربوطه با مدیریت حراست دانشگاه و صرفا برای موارد بسیار اضطراری امکان پذیر خواهد بود.

دانشجویانی که در روز پنچشنبه در ساختمان آموزش آزمون میان‌ترم دارند، صرفا از طریق درب‌های ورودی پردیس شمالی دانشگاه (گیت بن‌بست تیموری و گیت کنار آسانسور پارکینگ) امکان تردد به ساختمان آموزش را دارند و پل عابر مابین پردیس شمالی و پردیس اصلی بسته خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تردد در دانشگاه شریف محدود می‌شود
  • افشای طرح لغو شده حمله اسرائیل به ایران از جمله تهران
  • ماشاربپوف بدون هماهنگی با نکونام از ایران رفت!
  • تحول افق شهر نیویورک با برج ۶۲ طبقه جدید
  • ظریف: ترامپ از من چند بار دعوت به مذاکره کرد، ولی ما اجازه نداشتیم/ آمریکایی‌ها هم در برجام علاقمند به سرمایه‌گذاری در ایران بودند
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف: ترامپ برای مذاکره از من دعوت کرد
  • افشاگری ظریف از دعوت ترامپ برای مذاکره + جزئیات
  • تانک‌های آمریکایی آبرامز؛ شکار پهپادهای روسی
  • ادامه تنش‌ها بین دانشجویان طرفدار فلسطین و مدیریت دانشگاه در دانشگاه کلمبیا