Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا گفت: مرزداران مرزبانی سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی از احتمال ورود محموله موادمخدر، سلاح و مهمات از مرزهای میانی استان توسط اشرار و معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مطلع شدند بنابراین برنامه‌ریزی دقیق و گسترده‌ای برای متلاشی‌کردن این باند صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: چندین تیم پوششی و عملیاتی، پس از شناسایی مسیرهای تردد قاچاقچیان به اجرای هدفمند کمین پرداخته و با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان، سوداگران مرگ را در رسیدن به اهداف شان ناکام گذاشتند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: قاچاقچیان که از حضور قدرتمندانه و عملیات ضربتی مرزداران غافلگیر شده بودند، به دلیل عدم توانایی در مقابله با مرزبانان، ضمن رها کردن محموله خود با استفاده از تاریکی شب، کوهستانی بودن منطقه و نزدیکی به نوار مرزی، به سمت خاک کشور مقابل متواری شدند.

در این عملیات علاوه بر توقیف یک دستگاه خودروی تویوتا، یک تن و 493 کیلو و 500 گرم تریاک، 17 قبضه کلت کمری، یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه مقادیری مهمات و تعدادی تجهیزات ارتباطی توسط مرزبانان هنگ مرزی سراوان کشف شد

این مقام ارشد مرزبانی افزود: در این عملیات علاوه بر توقیف یک دستگاه خودروی تویوتا، یک تن و 493 کیلو و 500 گرم تریاک، 17 قبضه کلت کمری، یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه مقادیری مهمات و تعدادی تجهیزات ارتباطی توسط مرزبانان هنگ مرزی سراوان کشف شد.

فرمانده مرزبانی ناجا در پایان ضمن تجلیل و تشکر از مرزداران استان سیستان و بلوچستان و هنگ مرزی سراوان، تصریح کرد: مرزبانان ایران اسلامی ضمن برقراری امنیت با هرگونه تجاوز به مرزهای کشورمان مقتدرانه برخورد خواهند کرد.

فارس

انتهای پیام/

20 / 20 سردار قاسم رضایی درگیری با قاچاقچیان کشف 1.5 تن تریاک فرمانده مرزبانی ناجا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سردار قاسم رضایی درگیری با قاچاقچیان کشف 1 5 تن تریاک فرمانده مرزبانی ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۶۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عارف سپهری ظهر چهارشنبه به خبرنگاران رسانه‌های جمعی کردستان اعلام کرد: در راستای حراست و کنترل مرزهای استان، مرزبانان هنگ مرزی بانه در حین پایش و رصد نوار مرزی به تعدادی متجاوز حامل بار قاچاق مواجه شدند.

وی افزود: مرزبانان با اتخاذ موضع مناسب سد راه قاچاقچیان شده و متجاوزان به محض مشاهده مأموران محموله خود را رها کرده و با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه و تاریکی شب، به عمق خاک کشور مقابل متواری شدند.

فرمانده مرزبانی استان کردستان تصریح کرد: مرزبانان در پاکسازی و بررسی کامل محل ۴۸ دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند آیفون را کشف و مانع ورود غیر قانونی این محصول قاچاق به کشور شدند.

سردار سپهری بیان داشت: بر اساس نظر کارشناسان ارزش کالای کشف شده ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام ارشد در مرزبانی کردستان در پایان با اشاره به تبعات قاچاق کالا، اظهار کرد: مرزبانان این فرماندهی در سال ۱۴۰۳ که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال «سال جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده با عزمی راسخ در کنترل نوار مرز و مقابله با ورود و خروج کالای قاچاق و ممنوعه تلاش می‌کنند.

کد خبر 6087536

دیگر خبرها

  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • افزایش همکاری‌های مرزی ایران و کویت
  • گسترش همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد