Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ محمد نصیری با اعلام این مطلب افزود: تاکنون ۱۰ هزار بسته لوازم خانگی به ارزش بالغ بر ۵۵۰ میلیارد ریال از محل کمک‌های مردمی به جمعیت هلال‌احمر، تهیه و به مناطق سیل زده ارسال شده که توزیع این تعداد بسته لوازم خانگی بر اساس سیاست‌های ستاد بازسازی و نوسازی کشور و انجام مددکاری اجتماعی از سوی داوطلبان هلال احمر و معرفی خانوارهای سیل زده از سوی استانداری‌ها، وزارت کشور و انجام صحت سنجی ها در بین این خانوارها در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: این بسته لوازم خانگی ساخت داخل کشور و شامل یکدستگاه یخچال ۲۰ فوت، یک شعله اجاق گاز، یک تخته فرش و ۲ تخته پتو است که بین خانوارهای سیل زده‌ای که دچار آسیب شده اند، توزیع می‌شود.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر اضافه کرد: قرار است این بسته‌ها براساس اولویت بندی‌های صورت گرفته در میان سه هزار و ۹۰۰ خانوار آسیب دیده از سیل در استان لرستان، ۲ هزار خانوار آسیب دیده از سیل در استان خوزستان، هزار خانوار آسیب دیده از سیل در استان گلستان و سایر استان‌های متأثر از سیل و آبگرفتگی در کشور از جمله ایلام بخش‌های از چهار محال و بختیاری، سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی و سایر استان‌های متأثر از سیل توزیع شود.

نصیری یادآور شد: از روز شنبه ۲۲ تیر ۹۸ و در مرحله اول طرح مهرانه، توزیع ۱۰ هزار بسته لوازم خانگی میان مردم مناطق سیل زده آغاز شده و تا پایان بازسازی مناطق سیل زده در کنار مردم حادثه دیده می‌مانیم که گزارش شفاف همراهی با سیل زدگان با حضور و همکاری رسانه‌های جمعی ارائه خواهد شد.

سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به عنوان حامی و پشتیبان سازمان امداد و نجات، از خدمات ۷۱۷ هزار عضو داوطلب در چهار هزار و ۲۰۰ «خانه داوطلب عمومی» و «خانه هلال» به عنوان فعال‌ترین شبکه مردمی در چهار گروه هدایت، حمایت، مهارت و مشارکت بهره می‌برد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان خوزستان جمعیت هلال احمر چهار محال و بختیاری رسانه سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۶۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقلب در فروش لوازم خانگی

یداله ملکی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: پرونده تقلب در فروش یک دستگاه یخچال فریز به ارزش ۵۵۰ میلیون ریال در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی آمل رسیدگی شد.

او افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و استعلام سازمان صمت، اتهام انتسابی را محرز ومتهم را علاوه بر پرداخت یک میلیارد ریال جزای نقدی در حق دولت و به بازگرداندن ۵۵۰ میلیون ریال در حق شاکی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: با شکایت شاکی بازرسان سازمان صمت گزارش این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان
  • ۲۰۰۰ بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد و بهزیستی آذربایجان‌شرقی توزیع شد
  • ۴۰ بسته معیشتی میان زنان سرپرست خانوار مارگون توزیع شد
  • توزیع ۱.۲ میلیون غذای گرم میان نیازمندان خوزستانی
  • توزیع ۶۶۰ بسته معیشتی بین نیازمندان
  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • توزیع ۹۳۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شوش و دزفول
  • تقلب در فروش لوازم خانگی
  • چطور قسطی لوازم خانه بخریم؟ | همه چیز در مورد وام خرید کالا
  • توزیع ۶۶۰بسته معیشتی بین نیازمندان