Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@23:56:20 GMT

‏‎پایان تولید خودروهای دارای کسری قطعات در سایپا

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۶۵۰۱

‏‎پایان تولید خودروهای دارای کسری قطعات در سایپا

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، سید جواد سلیمانی از تولید محصولات این خودروساز به صورت کامل و تجاری خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی دقیق، بهره‌گیری از تدابیر مدیریتی، تلاش مستمر و نیز استفاده از توان صنعت‌گران و قطعه‌سازان داخلی، ضمن اینکه به بالاترین تیراژ تولید خودرو و سهم بازار در بین خودروسازان کشور دست یافتیم، همه نیازهای خطوط تولید را هم فراهم کرده تا محصولات سایپا را کامل و بدون کسری قطعه تولید کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تلاش و همت صورت گرفته در سایپا و حمایت‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت، از این به بعد و تا زمانی که شرایط اجازه دهد، تولید محصولات فعلی سایپا به صورت کامل انجام خواهد شد که برای اجرای این برنامه، قطعات مورد نیاز به شکل مستمر در حال تامین است.

سلیمانی اظهار کرد: به دلیل مشکلات فعلی، تامین قطعات از منابع داخلی و خارجی دشواری‌های فراوانی داشته و دارد اما در گروه خودروسازی سایپا تلاش کرده‌ایم، بر آنها فائق آمده و تولید خودروهای ناقص را به صفر برسانیم و امیدواریم این روند ادامه یابد و برای تامین قطعات مشکل جدیدی پیش نیاید.

‏‎وی به برنامه تکمیل و تحویل ۱۲ هزار خودرو دارای کسری به صورت هفتگی اشاره کرد و گفت: با اجرای این برنامه، تجاری‌سازی و عرضه خودروهای کف کارخانه در هفته‌های آینده صورت خواهد گرفت.

‏‎مدیرعامل گروه سایپا تصریح کرد: در یک سال گذشته و با وجود مشکلات فراوان، زنجیره تامین در زمینه رفع نیازها همکاری‌های لازم را با گروه سایپا داشته است.

‏‎وی افزود: ادامه جریان رونق‌بخشی به تولید در سایپا به روند فعالیت قطعه‌سازان کمک کرده و باعث حفظ اشتغال و جلوگیری از توقف خطوط آن‌ها شده است.

‏‎گفتنی است، چند روز پیش معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت گفته بود با اقدامات انجام شده در روزهای آینده تولید خودروهای ناقص به حداقل می‌رسد به طوری که یکی از خودروسازان بزرگ وعده داده که طی هفته جاری تولید خودروهای ناقص را به صفر می‌رساند.

‏‎با توجه به سخنان سید جواد سلیمانی مشخص شد که خودروساز مورد اشاره معاون وزیر، گروه خودروسازی سایپا بوده است.

کد خبر 4668278

منبع: مهر

کلیدواژه: گروه خودروسازی سایپا تولید خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۶۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین

مدیر اداره اعتبارات ‎بانک مرکزی گفت: بخشنامه قراردادهای «فکتورینگ» به منظور تامین مالی مطالبات پیمانکاران بخش خصوصی و دولتی با ۵۰ همت اعتبار به شبکه بانکی ابلاغ شد.

به گزارش ایسنا، مهدی صحابی اظهار کرد: استفاده از ابزارهای نوین تامین مالی در قالب تامین مالی زنجیره ای همچون اوراق گام،کارت اعتباری متصل به اوارق گام، گواهی‌های سپرده عام و خاص و انتشار انواع صکوک از دیگر برنامه‌های بانک مرکزی برای تامین مالی بخش تولید در سال ۱۴۰۳ است.

وی افزود: بانک مرکزی با وجود اینکه موضوع قراردادهای فکتورینگ در قانون بودجه سال جاری درج نشده است اما به منظور حمایت از تولید سهمیه ای ۵۰ همتی به شبکه بانکی ابلاغ کرده است. در این ابلاغیه سهمیه هر بانک از قراردادهای فکتورینگ مشخص شده است. همچنین سهم شرکت‌های دولتی از طریق سامانه «سازمان برنامه و بودجه» و سهم شرکت‌های خصوصی از طریق «وزارت امور اقتصادی و دارایی» تعیین شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین
  • آمادگی نیروگاه نکا برای تامین برق در فصل گرم سال
  • به‌جای خودروهای ثبت‌نامی این خودروها را بخرید
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • بررسی تامین ناوگان حمل و نقل شهری در کمیسیون اصل نود
  • وعده وزیر صمت برای تولید یک میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو در سال جاری
  • ضابطه مندی معاینه فنی تهران برای خودروهای پلاک شهرستان در پایتخت
  • خودروهای پلاک شهرستان چه قدر هوای تهران را آلوده می کنند؟ | تخفیف ۲۰ درصدی برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان در آلودگی هوای تهران
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان از آلودگی هوای تهران