Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-19@11:47:52 GMT

زنده شدن جوان ۲۰ ساله در مراسم تشییع جنازه‌اش!

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۶۶۰۳

به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ، جوان ۲۰ ساله هندوستانی که خانواده و بستگانش پس از تایید مرگش در بیمارستان مشغول انجام مراسم تشییع جنازه‌اش بودند ناگهان زنده شد. «محمد فرقان» اهل منطقه «لاکنو» هند پس از آنکه پزشکان یک بیمارستان خصوصی به اشتباه مرگش را اعلام کردند در آستانه زنده به گور شدن بود که نجات یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پس از یک حادثه تصادف در تاریخ ۲۱ ژوئن به یک بیمارستان خصوصی منتقل و بستری شد.

دوشنبه هفته گذشته بود که پزشکان مرگ محمد را تایید کردند و پس از انتقال جنازه با آمبولانس به خانه، خانواده و بستگان این جوان آماده تشییع جنازه او شدند. اما هنگام انجام مقدمات مراسم تشییع جنازه ناگهان برادر بزرگتر محمد متوجه تکان خوردن لب او شد و بلافاصله دوباره این جوان به یک بیمارستان دیگر منتقل گردید.

«محمد عرفان»، برادر محمد در این باره گفت: "پس از انتقال جسد برادرم به خانه آماده تشییع جنازه می‌شدیم که من متوجه تکان خوردن لب برادرم شدم. بلافاصله بقیه را خبردار کردم و محمد را به بیمارستان متتقل کردیم. پزشکان پس از معاینه برادرم اعلام کردند او هنوز زنده است. این در حالی بود که خانواده‌ام مبلغ ۱۰۰۰۰ دلار بابت هزینه‌های پزشکی به بیمارستان خصوصی‌ای که پزشکانش مرگ برادرم را اعلام کرده بودند پرداخت نمود.

گفتنی است؛ انتشار گسترده این خبر در رسانه‌های هندوستان موجب واکنش مسئولان محلی شد و آن‌ها از پلیس این کشور خواستند تحقیقات در این مورد را آغاز کند. کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۶۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی

مراسم تشییع مرحوم فرهاد چیذری مربی بدنساز اسبق پرسپولیس، نفت تهران امروز صبح در مسجد قائم چیذر و امامزاده علی اکبر با حضور بستگان و اهالی ورزش و سینما برگزار شد.

در این مراسم چهره‌هایی مانند رضا درویش، فرهاد کاظمی، حسین بادامکی، بهزاد غلامپور، جواد کاظمیان، داود سیدعباسی، مهدی امیرآبادی، امیر حاج‌رضایی، امین حیایی، سیامک انصاری و... حضور داشتند.

منبع: خبر ورزشی

tags # پرسپولیس سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • (تصاویر) مراسم تشییع پیکر مرحوم حجت الاسلام والمسلمین شیخ هادی قدس
  • رسوایی مقامات اسرائیلی در فریب شهرک‌نشینان
  • کشف جسد پسر ۳۲ ساله در یاسوج
  • جسد جوان ۳۲ ساله‌ مفقود شده یاسوجی پیدا شد
  • (عکس) امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی
  • امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی + عکس
  • (عکس) حضور امین حیایی در مراسم تشییع فرهاد چیذری
  • اهدای عضو جوان ۴۴ ساله طبسی
  • تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد
  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود