Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهارشنبه ۲۶ تیر قرار است بزرگداشت فردوس کاویانی به پاس سال‌ها فعالیت هنری در خانه سینما برگزار شود، امیر پوریا که در این بزرگداشت نقش دارد با انتشار تصویری از خود کنار فردوس کاویانی و همسرش در اینستاگرام، درباره این مراسم نوشت: «عکس به دیدار اخیری مربوط می شه که برای ضبط پیام تصویری آقای فردوس کاویانی به منزل‌شون در لواسان رفته بودیم و مزاحم ایشون و همسرشون و پسرشون آرتین عزیز شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دخترشون آرمیتا برای دریافت تقدیرنامه و هدیه در مراسم چهارشنبه حضور خواهند داشت و شرایط جسمانی خودشون اجازهٔ شرکت در مراسم ما رو نمی ده متاسفانه. اما آقایان مسعود جعفری جوزانی، هادی مرزبان ،حمید جبلی، علیرضا خمسه و... در مراسم صحبت خواهند کرد و پیام تصویری آقای داریوش مهرجویی هم پخش خواهد شد.

به شدت متحیرم از این که ظواهر امر و واکنش ها نشون می ده اغلب فقط در باب اهمیت قدردانی از هنرمندان در زمان حیات شون شعار می دیم و برگزارکنندگان این نوع نکوداشت ها رو همراهی نمی کنیم؛ مگر در لایک کردن و البته کامنت ها و مسیج هایی در توضیح این که «ایران نیستم» و «تهران نیستم» و «نمی تونم بیام»!
امیدوارم بالاخره تعداد قابل اعتنایی از این همه، برعکس باشند و قدردانی از بازیگر بی ادعا و خاطره ساز رو با حضورشون نشون بدن، نه از پای گوشی و دورادور.»

در پی انتشار این پست اینستاگرامی بسیاری از بازیگران استوری مشترکی را در صفحات خود در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند و ضمن حمایت از برگزاری این بزرگداشت، نوشتند: «در نکوداشت فردوس کاویانی حاضر شویم تا بعدها حسرت قدردانی از هنرمند در دوران حیاتش بر دلمان نماند.»

نوید محمدزاده، سحر دولتشاهی، فاطمه معتمدآریا، مهدی پاکدل، امیر جدیدی، محمدحسین مهدویان، محسن تنابنده، سعید روستایی و ... از جمله هنرمندانی بودند که این پست را به اشتراک گذاشتند.

این مراسم روز چهارشنبه ۲۶ تیر ساعت ۱۸ در خانه سینما برگزار می شود./خبرآنلاین

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۶۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار بانوان سپاهان و گاز زیر نور در باغ فردوس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور امروز، یکشنبه ۲۷ اسفندماه با انجام چهار دیدار در شهر‌های اصفهان، تهران، شیراز و سیرجان آغاز می‌شود و جدال حساس دو تیم ملوان و بم نیز روز دوشنبه برگزار می‌شود.


در یکی از حساس‌ترین دیدار‌های هفته شانزدهم، شاگردان طلایی پوش اردلان در ورزشگاه خانگی خود یعنی باغ فردوس اصفهان میزبان پالایش گاز ایلام خواهند بود، دیدار رفت دو تیم در حالی بدون گل تمام شد که در آن دیدار با افساید‌های زیاد حداقل چهارمورد آن با تایید کارشناسان داوری به اشتباه برای سپاهان پرچم زده شده بود تا ۳ امتیاز در جدول برای شیردخت‌های نصف‌جهان ثبت نشود.


سپاهانی‌ها که نیم فصل را بسیار خوب آغاز کردند، پس از درخشش در مقابل دو مدعی قهرمانی این فصل یعنی سیرجان و خاتون بم که با تساوی همراه بود، در اندیشه جبران نتیجه رفت هستند تا جایگاه چهارمی خود را تثبیت کنند، جایگاهی که شایسته بازی‌های خوب و باکیفیت شاگردان اردلان نیست.


برنامه کامل هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان.
یکشنبه ۲۷ اسفندماه - ساعت ۱۹
فولاد مبارکه سپاهان- پالایش گاز ایلام
آوا تهران - پیکان تهران
فرا ایساتیس کران فارس- نماینده البرز
شهرداری سیرجان - کانی کردستان
دوشنبه ۲۸ اسفندماه
ملوان انزلی- خاتون بم


در جدول رده بندی تیم‌های خاتون بم، ملوان انزلی، شهرداری سیرجان و فولاد مبارکه سپاهان رده‌های اول تا چهارم را به خود اختصاص داده اند.

دیگر خبرها

  • استوری خداحافظی ستاره سابق استقلال + عکس
  • استوری نوید محمدزاده در حمایت از همسرش فرشته حسینی (عکس)
  • دیدار بانوان سپاهان و گاز زیر نور در باغ فردوس
  • ستاره‌هایی که سینمای ایران امسال از دست داد؛ از داریوش مهرجویی تا پروانه معصومی
  • باتجربه‌ترین گلر لیگ، قرمزها را متحد کرد (عکس)
  • آیین بزرگداشت نوروز در وین برگزار شد + تصاویر
  • به بازیگران زن گفتیم با حجاب به مراسم ختم بروند تا التزام‌شان را نشان بدهند
  • عکس مشترک ابراهیم رئیسی و عباس قادری در حاشیه یک مراسم
  • گشت مشترک حفظ اراضی ملی با مشارکت ۲۰ دستگاه اجرایی خراسان رضوی
  • آغاز به کار گشت مشترک حفظ اراضی ملی با مشارکت 20 دستگاه اجرایی خراسان رضوی