Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@14:31:24 GMT

خراسان شمالی به پزشک جراح عروق نیاز دارد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۶۶۵۹

خراسان شمالی به پزشک جراح عروق نیاز دارد

رپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به نیاز این استان در زمینه پزشکان متخصص گفت: این استان نیازمند پزشک جراح عروق و قفسه سینه است.

دکتر سید احمد هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: پزشک جراح پلاستیک یکی دیگر از نیازهای این استان است.

به گفته وی پزشک روان پزشک کودکان در حوزه اعتیاد نیز از دیگر نیازهای دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی با اشاره به اینکه دپارتمان قلب در بجنورد در حال ساخت است و به زودی تکمیل می شود، ادامه داد: با راه اندازی این بخش مشکل پزشک جراح قلب مرتفع خواهد شد.

وی در ارتباط با کمبود پزشک متخصص در شهرستان مرزی راز و جرگلان اظهار کرد: در صدد هستیم تا مراکز شبانه روزی را در این شهرستان ایجاد کنیم که خدمات سطح یک و تا حدودی خدمات سطح دو برای بیماران ارائه شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: علاوه بر آن در دهستان باغلق نیز به دنبال ایجاد مرکز تسهیلات زایمانی هستیم که با راه اندازی این مرکز خدمتا بهتری به زنان باردار ارائه خواهد شد.

وی بیان کرد: با راه اندازی این مرکز کارشناسان مامایی و پزشک زنان و زایمان حضور خواهند یافت و این مرکز تا یکی دو ماه آینده راه اندازی می شود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کمبود پزشک در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۶۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال شبکه توزیع آب در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ رضا نعیمی گفت: سال گذشته ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب از محل اعتبارات داخلی، عمرانی و مشارکت‌های مردمی اجرا شده است. 
نعیمی افزود: از این میزان ۱۹۳ کیلومتر مربوط به اجرای خطوط انتقال و شبکه‌های توزیع آب شرب جدید در استان است که تحت عنوان پروژه‌های جدید تعریف و اجرا شده است. 
وی عنوان کرد: به منظور تامین و توزیع آب شرب و پایدار، تامین فشار مناسب، کاهش تعداد اتفاقات و جلوگیری از هدر رفت آب، سال گذشته ۱۳۵ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب شرب در استان مورد بازسازی و اصلاح قرار گرفته است. 
در حال حاضر ۳۵۹ هزار و ۲۱۳ مشترک آب در استان خراسان شمالی از خدمات آب شرب پایدار بهره‌مند هستند.

دیگر خبرها

  • شهروندان مصرف آب را مدیریت کنند
  • کسب مهارت ۲۰ هزار و ۷۲۰ نفر در خراسان شمالی
  • رقابت ۱۲۰۵ نفر در آزمون استخدامی تامین اجتماعی در خراسان‌شمالی
  • تجدید پیمان با آرمان شهدا
  • رقابت ۲۷۰ چوخه کار در مسابقات کشتی شیروان
  • راه‌اندازی مرکز آموزش و فناوری غله و نان در خوزستان+فیلم
  • اصلاح ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال شبکه توزیع آب در خراسان شمالی
  • خراسان شمالی دومین استان کشور در مبارزه با مواد مخدر
  • تعیین وضعیت پزشکی۹۷ درصد از زائران حج در سیستان و بلوچستان
  • ۷۷ درصد حجم سدهای این استان خالی است