Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-24@17:29:10 GMT

۲۵ تیر؛ برق ۱۵ سازمان پرمصرف تهران قطع شد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۶۶۸۱

۲۵ تیر؛ برق ۱۵ سازمان پرمصرف تهران قطع شد

به گزارش مهر به نقل از وزارت نیرو، کامبیز ناظریان با اشاره به قطع برق ادارات پرمصرف دولتی و غیردولتی پایتخت از امروز، اظهار داشت: در راستای مدیریت مصرف شهر تهران و حسب مصوبه هیئت دولت و دستورالعمل استانداری تهران تمامی سازمان‌های ملی، استانی، نهادهای عمومی غیردولتی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و مؤسسات آموزش عالی بایستی مصرف برق خود را ۱۰ درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته کاهش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براساس دستورالعمل استانداری تهران سازمان‌های یاد شده می‌بایست در زمان پیک از مولدهای تأمین اضطراری برق استفاده و همچنین دمای سیستم‌های سرمایشی خود را روی عدد ۲۵ درجه تنظیم کنند.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با تاکید بر اینکه ۲۵۰ نفر ارزیاب مدیریت مصرف در حال کنترل سیستم مصرفی برق ادارات تهران هستند، عنوان کرد: تمامی سازمان‌های مهم پایتخت به کنتورهای هوشمند مجهز شده‌اند تا مصرف برق آنها از راه دور کنترل شود.

ناظریان با اشاره به اینکه مصرف برق ظهر امروز شهر تهران به ۴ هزار و ۵۱۰ مگاوات رسیده بود، گفت: در حال حاضر مشارکت مردم، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی موجب صرفه‌جویی ۲۰۰ مگاواتی در مصرف برق پایتخت شده است.

وی با تاکید بر اینکه هر یک درجه افزایش دما حدود ۱۵۰ مگاوات به بار شبکه شهر تهران اضافه می‌کند، ادامه داد: با توجه به افزایش دمای هوا در چند روز آینده انتظار می‌رود تمامی سازمان‌ها و مردم نسبت به کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق خود در زمان پیک مصرف (ساعت ۱۲ تا ۱۶) توجه ویژه‌ای داشته باشند تا خللی در تأمین برق پایدار مشترکان پایتخت ایجاد نشود.

کد خبر 448057

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۶۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر حریم تهران هوشمند می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل حریم شهر تهران گفت: مساحت محدوده ۵ هزار و ۹۱۸ کیلومتر مربعی که به عنوان حریم پایتخت شناخته می‌شود، بالغ بر ۹ برابر وسعت محدوده شهر تهران است و صیانت از این عرصه بسیار دشوار است.

علی اکبر فسایی افزود:شهرداری تهران در حال برنامه ریزی برای هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نظارت بر حریم تهران هوشمند می شود
  • متفورمین و سرماخوردگی بزرگسالان پرمصرف‌ترین داروهای کشور
  • رفع تمامی مشکلات مربوط و تسهیل ثبت شرکت به صورت خودکاربری
  • پرمصرف‌ترین داروها در ایران
  • رویداد ویژه ایمنی و حمل و نقل در پایتخت
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت 
  • نگهداری و نوسازی دیوار‌های صوتی در پایتخت