Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهیندخت نجف زاده گوینده پیشکسوت با اشاره به سال ها همکاری با ژاله علو عنوان کرد: کار کردن با ژاله علو یک دنیا راز و رمز و کشف و شهود نه تنها در نمایش که در زندگی به من داده است و داده هایش عمق و معنا دارد و چه خوشبختم من که طی این ۳۴ سال اکثرأ جز کسانی بودم که از طرف او برای بازی در نقش های مختلف انتخاب شدم و این فرصتی بود که زندگی به من داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار چهره ها _ این هنرمند در پایان گفت: خانم علو همواره به من نقش های متفاوتی در نمایش هایش داده که باعث چالش های متنوعی در بازیگری من شده است.

علاقه مندان می توانند روز چهارشنبه ۲۶ تیرماه ساعت ۱۱:۱۵ شنونده نمایش رادیویی «سرمای آن روزها» با بازی شهیندخت نجف زاده و کارگردانی ژاله علو و هنرنمایی سایر بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو از رادیو نمایش باشند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ژاله علو گوینده رادیو گوینده پیشکسوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۶۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کارخانه هیولاها» در تماشاخانه ایران‌مال!

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، ن مایش شاد و موزیکال «کارخانه هیولاها» که در تماشاخانه ایران‌مال برروی صحنه رفته در حال حاضر با استقبال کم‌نظیر کودکان، نوجوانان و بزرگسالان مواجه شده است.

نویسندگی و کارگردانی «کارخانه هیولاها» را «امین گلستانه» بر عهده دارد و نمایش آن از سوی شرکت «آوای ماد» در همکاری با ایران‌مال تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

داستان این نمایش در مورد «سالیوان» هیولای اصلی انیمیشن «کارخانه هیولاها» است که به ایران آمده و برحسب اتفاق با هیولاهای افسانه‌ای ایران‌زمین روبرو می‌شود!

علاقمندان می‌توانند بلیط این نمایش را از طریق سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com/s/karkhanehhayoula دریافت کنند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6086167

دیگر خبرها

  • (تصاویر) نمایش موزیکال «شازده کوچولو»
  • نمایش برخط «پرویزخان»
  • نمایش کارخانه هیولا‌ها
  • قصه گویی و اجرای نمایش برای کودکان
  • کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان
  • نمایش درخشان کاپیتان تیم ملی با ضربه کم‌نظیر (ویدئو)
  • ببینید | راز لبخند سردار حاجی‌زاده در نماز عید فطر
  • جراحی زیبایی کامران نجف‌زاده؛ از عمل بینی تا کاشت مو!
  • راز لبخند سردار حاجی‌زاده در نماز عید فطر + فیلم
  • «کارخانه هیولاها» در تماشاخانه ایران‌مال!