Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@17:30:04 GMT

مرگ ۳ خواهر و برادر در میان شعله های آتش

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۶۸۴۴

مرگ ۳ خواهر و برادر در میان شعله های آتش

سرهنگ حسین بشری، معاون اجتماعی پلیس استان استان در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در همدان با اعلام مطلب فوق افزود: ساعت ۹ صبح امروز در یک فقره تصادف در جاده تپه نوشیجان ملایر بین یک دستگاه وانت و خاور، متاسفانه سه نفر از سرنشینان وانت که برادر و خواهر بودند بعلت آتش سوزی بعد از برخورد در دم جان باختند.

کارشناسان پلیس راه استان در بررسی اولیه تصادف، راننده خاور را به دلیل انحراف به چپ مقصر اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنابر اعلام رئیس پلیس اجتماعی استان، متاسفانه خستگی و خواب آلودگی و سرعت و سبقت غیر مجاز از عوامل مهم تصادفات جاده ای محسوب میشود و علیرغم توصیه های متعدد پلیس، همچنان شاهد اینگونه حوادث تلخ هستیم و لازم است رانندگان احتیاط بیشتری داشته باشند.

۴۶

کد خبر 1280302

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان همدان باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا تیم ملی فوتبال ایران شورای نگهبان ایران و آمریکا قوه قضاییه باشگاه استقلال مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۶۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه

به گزارش قدس خراسان، محمد علیشاهی اظهار کرد: این حادثه حوالی ساعت ۱۲ امروز در منطقه رباط سفید در جاده مشهد به سمت تربت حیدریه رخ داد.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه سه دستگاه ناوگان اورژانس شامل یک بالگرد و ۲ آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: تمامی مصدومان این حادثه به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • برادر کشی با شلیک گلوله
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس مسافربری در جاده مهریز
  • رفع ۴۸نقطه حادثه‌خیز شناسنامه‌دار از راه‌های استان
  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • برادرکشی در فسا یک خانواده را عزادار کرد
  • مردی با تیراندازی برادر خود را کشت و تسلیم شد
  • تصادف در جاده نقده - مهاباد ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • حذف ۷ نقطه پر تصادف جاده‌ای استان بوشهر
  • مشکل تجمع وانت بار‌ها در ابتدای جاده رشت - فومن
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش