Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@22:40:07 GMT

ریزش مرگبار ساختمان در بمبئی

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۶۹۴۹

به دنبال بارش‌های سیل‌آسا در هند، یک ساختمان در جنوب «بمبئی» فروریخت و در نتیجه آن دو نفر جان خود را از دست دادند و پنج نفر دیگر زخمی شدند و همچنان 40 نفر دیگر زیر آوارها محبوس شده‌اند. ناطقان: بر اثر سقوط یک ساختمان چهار طبقه در «بمبئی»، دستکم دو نفر جان خود را از دست دادند و پنج نفر دیگر نیز زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنا به گزارش «خلیج‌تایمز»، هنوز 12 خانوار دیگر که حدود 40 نفر می‌شوند، در زیر آوارها گرفتار هستند و تلاش برای نجات آنها در جریان است.

 

حادثه فروریختن ساختمان در حدود ساعت 11:30 صبح امروز (سه‌شنبه) به وقت محلی (10:30 به وقت تهران) به وقوع پیوست و مسئولان آتش‌نشانی به سرعت خود را به منطقه وقوع حادثه در «دونگری» رساندند و سه نفر را بعد از نجات به بیمارستان انتقال دادند.

 

هنوز اعلام نشده است که آیا این سه نفر همچنان زنده هستند یا اینکه جان خود را از دست داده‌اند.

بر اساس این گزارش، ساختمان مذکور در یک کوچه باریک واقع شده است و به همین دلیل ارسال ابزارآلات پاکسازی زمین به این منطقه دشوار است.

 

شبکه تلویزیونی دهلی گزارش کرد که ساختمان مذکور با صدای مهیبی فروریخت به طوریکه ساکنان محلی گمان کردند که زمین لرزه به وقوع پیوسته است.

طبق این گزارش، فروریختن ساختمان در هند در بازه زمانی ژوئن تا سپتامبر که فصل موسمی محسوب می‌شود، بسیار رایج است زیرا بارش‌های سنگین به تضعیف شالوده ساختمان‌ها منجر می‌شود.

 

روز یکشنبه هفته جاری نیز یک ساختمان در یک منطقه تپه مانند در شهر «سولان» واقع در شمال هند به دنبال بارش‌های سنگین، فروریخت و دستکم 14 نفر جان خود را از دست دادند.
منبع: فارس برچسب ها: ریزش مرگبار ، ساختمان ، بمبئی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ریزش مرگبار ساختمان بمبئی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۶۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) سیل در جنوب چین مرگبار شد

بارندگی شدید و جاری شدن سیل در جنوب چین دست کم چهار قربانی برجا گذاشت.

به گزارش مهر، بارندگی‌ها در استان گوانگ‌دونگ در جنوب چین از هفته گذشته شروع شده است. خبرگزاری شینهوای چین پیش‌تر از مفقود شدن ۱۰ نفر خبر داده بود.

مقامات سازمان هواشناسی چین با هشدار درباره تداوم جاری شدن سیل و رانش زمین، از ادامه بارش شدید طی چند روز آینده در این استان خبر داده‌اند.

شینهوا اعلام کرده است که تاکنون حدود ۱۱۰ هزار نفر از منطقه تخلیه شده و ۲۵ هزار و ۸۰۰ تن نیز در پناهگاه‌های موقت اسکان یافته‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • عامل حمله به کنسولی ایران در پاریس به حبس محکوم شد
  • تل‌آویو دلیلی برای مشارکت کارکنان ما درحمله ۷اکتبرارایه نکرده است
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • محکومیت عامل حمله به ساختمان کنسولی ایران در پاریس به حبس | متهم: می خواستم از مقامات ایران انتقام بگیرم!
  • عامل حمله به ساختمان کنسولی سفارت ایران در پاریس به حبس محکوم شد
  • فیلم| سیل در جنوب چین مرگبار شد
  • (ویدیو) سیل در جنوب چین مرگبار شد
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی
  • ببینید | حادثه مرگبار در اتوموبیلرانی