Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری العهد، یکی از رسانه‌های رژیم صهیونیستی با اشاره به جایگاه سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله در لبنان و در جهان عرب نوشت هیچ فرمانده یا سربازی در ارتش اسرائیل نیست مگر آنکه به حسن نصرالله احترام می‌گذارد.

بازتاب مصاحبه اخیر سید حسن نصرالله (با شبکه تلویزیونی المنار لبنان) همچنان مورد توجه ویژه رسانه‌های اسرائیل است و تحلیل و اظهارنظر‌ها درباره ان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«یونی بن مناخیم» کارشناس و تحلیلگر پایگاه خبری «نیوز ۱» در این زمینه گفت: «حسن نصرالله از آنجا که می‌داند دستگاه اطلاعاتی اسرائیل اظهارات وی را دنبال می‌کند جنگ روانی علیه اسرائیل به راه انداخت و گفت: مقامات اسرائیل نتوانستند پس از جنگ دوم لبنان (تابستان سال ۲۰۰۶) اعتماد اسرائیلی‌ها را به ارتش جلب کنند و نیز نتوانستند نیرو‌های زمینی خود را بازسازی کنند. سید حسن نصرالله معروف به این است که به هر چه می‌گوید، عمل می‌کند.»

بیشتر بخوانید: سید حسن نصرالله: مقاومت از هر زمان دیگری قدرتمندتر است 

از سوی دیگر وب سایت مکور ریشون نیز گزارش داد: «نظامیان یگان ۸۲۰۰ (وابسته به اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی) در پایان هفته نشستند و تمام کلمات و عبارت‌های مصاحبه سید حسن نصرالله با شبکه المنار به مناسبت سیزدهمین سال پایان جنگ دوم لبنان را ترجمه کردند.»

این وب سایت اشاره کرد که سید حسن نصر الله در ابتدای مصاحبه خود گفت: مرز‌های جنوبی لبنان به لطف حضور حزب‌الله از هر زمان دیگری امن‌تر است.

وب سایت مکور ریشون افزود: «از سال ۲۰۰۰ دبیرکل حزب‌الله موفق شد جایگاه خود را نه فقط در لبنان بلکه در جهان عرب و نیز در اسرائیل تقویت کند، هیچ فرمانده یا سربازی در ارتش اسرائیل نیست که به نصرالله احترام نگذارد، کسی که با قدرت ذاتی خود یک سازمان کوچک را به ارتش یک کشور تبدیل کرد، اسرائیل باید از دشمنی که توانایی‌های نظامی بارز خود را حفظ می‌کند، نگران باشد.»

وب سایت «مکور ریشون» در پایان تاکید کرد: «با توجه به حساسیت بسیار بالای اسرائیل در مورد تلفات و خسارت ها، پرسش مهم در این عرصه و کارزار این است که چه کسی از آسیب‌های بیشتر می‌ترسد؟ سید حسن نصرالله حتی بدون شلیک یک موشک به طرف‌های شهرک‌های شمال پیروز شد. سید حسن نصرالله ارتشی قدرتمند با انبار‌های سلاح تمام نشدنی آماده کرده است و ما را در برابر مشکل بزرگی قرار خواهد داد.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سید حسن نصرالله حزب الله لبنان لبنان رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۷۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی حزب الله به ۲ پایگاه نظامی ارتش اسرائیل

حزب الله لبنان ساعتی بعد از فعال شدن آژیرهای هشدار و پدافند رژیم اسرائیل در شمال غرب فلسطین اشغالی از حملات پهپادی به مقرهای تیپ گولانی و ایگوز ارتش اسرائیل خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، حزب الله لبنان بعد از فعال شدن آژیرهای هشدار و پدافند رژیم اسرائیل در شمال غرب فلسطین اشغالی اعلام کرد که با پهپادهای فریب‌کار و تهاجمی مقرهای تیپ گولانی و تیپ ایگوز ارتش رژیم اسرائیل را در پادگان «شراغا» واقع  در شمال شهر عکّای اشغالی هدف قرار داده است.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است : مقاومت اسلامی در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و در پاسخ به تجاوزات اسرائیل به شهرک «عدلون» در جنوب لبنان و ترور یکی از برادران مجاهد، ساعت 13:40 روز سه شنبه 23-04-‌‏2024 در یک حمله هوایی ترکیبی با پهپادهای عملیاتی و هجومی، مقر تیپ گولانی و مقر واحد 621 ایگوز در پادگان شراغا در شمال شهر اشغالی عکا را هدف قرار دادند و پهپادها مستقیما به هدف اصابت کرده است.

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هجمه مسئولان صهیونیست ضد گالانت درباره وضعیت جبهه شمال
  • سربازان گردان «نتصح یهودا» که هستند و چرا آمریکا می‌خواهد آنها را تحریم کند؟
  • سربازان گردان «نتسح یهودا» که هستند و چرا آمریکا می‌خواهد آنها را تحریم کند؟
  • سربازان گردان «نیتسح یهودا» که هستند و چرا آمریکا می‌خواهد آنها را تحریم کند؟
  • حزب الله شعاع حملات خود را به عمق اسراییل گسترش داد
  • ضربه کاری به ارتش اسرائیل و ترجمه عملی تهدیدات نصرالله
  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد
  • وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است/ بانوانی که در این زمینه دچار اهمال و غفلت باشند با تذکر باید به آن احترام گذارند؛ اگر توجه نکنند طبق قانون ورود می‌شود/ فراجا با ورود افراد آموزش دیده اقدام به اجرای طرح نور کرده است
  • حمله پهپادی حزب الله به ۲ پایگاه نظامی ارتش اسرائیل
  • کناره گیری قریب الوقوع فرمانده منطقه مرکزی ارتش اسرائیل