Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@12:39:45 GMT

رفیعی و مصلح کنار گذاشته شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۷۱۴۰

رفیعی و مصلح کنار گذاشته شدند

به گزارش الف به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس،گابریل کالدرون در شرایطی که اردوی آماده‌سازی ترکیه به روزهای پایانی خود نزدیک می شود، پس از بررسی و آنالیز تمرینات بازیکنان، با توجه به شرایط و نیازهای تیم و تفکرات فنی خود، سروش رفیعی و شایان مصلح را از فهرست بازیکنان مد نظر خود خارج کرد و آنها را برای تعیین وضعیت و انتخاب‌هایی که خواهند داشت در اختیار باشگاه قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۷۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار پیش از اینکه این خبر خوش را به هواداران پرسپولیس بدهد، به تمجید از امیررضا رفیعی پرداخت: مطمئنم که رفیعی دروازه‌بان خوبی است و از فصل پیش هم آمادگی‌اش را نشان داده است. اما بخش حمله و دفاع تیم فقط شامل یک بازیکن نیست. مثلا ما برای گلزنی به عیسی بسنده نمی‌کنیم و به امیررضا هم نمی‌گوییم فقط در دروازه بایستد و از گل خوردن جلوگیری کند.

او در مورد گلر جوان سرخپوشان گفت: ما آپشن دیگری نداشتیم، اما خیلی به امیررضا اعتماد داشتیم. او کارها و تمرینات خوبی داشت و حتی از پارسال همیشه به او توجه داشتیم. وقتی گوهری به آلومینیوم رفت، به امیررضا مطمئن بودیم.

ویدئو: 330727

سرمربی پرسپولیس با اشاره به وضعیت پزشکی بیرانوند گفت: بیرانوند شروع به تمرین با تیم کرده اما نیاز دارد که به فیزیوتراپی ادامه بدهد. اميدوارم هرچه زودتر آماده بازی شود. شاید برای بازی جام حذفی نرسد اما به بازی با سپاهان می‌رسد.

ویه‌را همچنین با اشاره به شوخ بودن علیرضا بیرانوند گفت: ما یک فضای کاری خیلی خوب داریم. بازیکنانی داریم که خنده رو هستند و شوخی می‌کنند و بازیکنانی هم داریم که جدی‌تر هستند. بیرانوند یکی از بازیکنانی است که خیلی شوخی و بگو بخند می‌کند.

دیگر خبرها

  • تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/سدها پر شد
  • صادرات ۲۹ قلم فرآورده دامی از استان البرز
  • ثبت ۱۳۳۰ میلی‌متر باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • آمادگی ۲حوزه انتخابیه استان زنجان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد
  • رکوردی تاریخی از امیررضا رفیعی در لیگ برتر
  • مصلح: امیدوارم دوباره تراکتور را شکست بدهیم
  • چالش جدید رفیعی: کلین شیت در جام حذفی