Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اولین گروه متشکل از اعضای تیم ملی والیبال ساعت ۱۹ امروز به ایران باز می‌گردند. تاریخ انتشار: 16:02 - 25 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۳۷۹۲

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، با پایان یافتن مسابقات لیگ ملت‌های والیبال، تیم ملی والیبال ایران در نهایت به جایگاه پنجمی بسنده کرد.

در همین راستا اولین گروه متشکل از اعضای تیم ملی والیبال که برای حضور در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها عازم شیکاگو شده بودند ساعت ۱۹ امروز (سه‌شنبه) به ایران باز می‌گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
طبق برنامه قرار است ملی‌پوشان در سه گروه به ایران بازگردند.

این در حالی است که سعید معروف (کاپیتان تیم ملی) و سعید رضایی (مربی تیم ملی) تصمیم گرفتند چند روزی را در آمریکا باقی بمانند و با چند روز تاخیر به ایران خواهند گشت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سعید معروف فدراسیون والیبال لیگ ملت های والیبال سعید رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۷۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب دیدن سعید آقاخانی در سریال «نون خ»

حمیدرضا آذرنگ بازیگر سریال نون خ نوشت: قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.

چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد. قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…

یه مدت تو یه ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد.

tags # نون خ سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • آسیب دیدن سعید آقاخانی در سریال «نون خ»
  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • واکنش کاپیتان تیم ملی به انصراف ملی‌پوشان: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • ۱۹ بازیکن به اردوی والیبال دختران نوجوان فراخوانده شدند
  • پائز در اولین تمرین تیم ملی والیبال چه گفت؟
  • اولین دیدار پائز با ستاره های تیم ملی (عکس)
  • اعلام اسامی ۳۰ بازیکن ایران برای لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • اولین اظهارات سرمربی جدید والیبال ایران پس از ورود به تهران
  • خندان و با انگیزه: رونمایی از اولین نسخه پائز در ایران
  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران