Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات نهایی مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن در حالی دی ماه ۱۳۹۸ در تایلند برگزار می‌شود که فدراسیون فوتبال درصدد است تا امکانات خوبی را برای شاگردان فرهاد مجیدی آماده کند تا این تیم بتواند طلسم نرفتن به المپیک را بشکند.  

یوز‌های جوان (لقب تیم ملی امید) در اردوی تیرماه به مصاف نفت مسجد سلیمان و تیم ملی فوتبال بزرگسالان رفتند که به ۲ تساوی رضایت دادند و قرار است ماه‌های آینده رو در روی ازبکستان، اندونزی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. قرار بگیرند. تیم امید در اردوی شهریورماه مقابل ازبکستان قرار می‌گیرد و قرار است شاگردان مجیدی به تاشکند بروند و ۲ بازی برگزار کنند.

همچنین قرار بود تیم ملی امید در اردوی مهر ماه به مصاف تیم ملی امید کرواسی برود که این بازی لغو شد و قرار است این مسابقه پس از مسابقات نهایی مقدماتی المپیک برگزار شود.

خبر دیگر اینکه شاگردان مجیدی در اردوی مهرماه به احتمال زیاد راهی امارات یا ترکیه خواهد شد تا اردویی را در یکی از این کشور‌ها برگزار کنند. در آبان ماه نیز تیم ملی امید به مصاف اندونزی می‌رود تا ۲ بازی دوستانه را در این کشور برگزار کند.

بازیکنان ملی پوش از ۲۸ آذر در اختیار کادرفنی قرار می‌گیرند و فدراسیون فوتبال درصدد است اردویی را در  کمپ اسپایر قطر برگزار کند که  اگر مشکلی پیش نیاید این اتفاق رخ خواهد داد.

از قبل برنامه‌ای وجود داشت تا تیم امید اردویی را پیش از برگزاری مسابقات نهایی مقدماتی در تایلند برگزار کند که فرهاد مجیدی با آن مخالفت کرد.

یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان این خبر را تایید کرد.

بیشتر بخوانید: 

تیم ملی فوتبال امید یک - تیم ملی بزرگسالان یک/ شاگردان ویلموتس و مجیدی به تساوی رضایت دادند

مجیدی:تیم ملی امید به المپیک ۲۰۲۰ صعود می‌کند

دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی امید ایران و کرواسی لغو شد

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال امید ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۷۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای یادداشت تفاهم راه توسعه میان ترکیه، عراق، قطر و امارات

به گزارش جماران به نقل از آناتولی، یادداشت تفاهم راه توسعه بین ترکیه، عراق، قطر و امارات تحت حمایت رئیس‌جمهور اردوغان و نخست‌وزیر عراق در بغداد به امضا رسید.

یادداشت تفاهم بین ترکیه، عراق، قطر و امارات تحت حمایت رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه و محمد شیاع السودانی، نخست‌وزیر عراق در خصوص همکاری در پروژه راه توسعه در بغداد، پایتخت این کشور امضا شد.

عبدالقادر اورال‌اوغلو، وزیر حمل و نقل و زیرساخت ترکیه، رزاق محیبس الصداوی، وزیر حمل و نقل عراق، جاسم بن سیف السلیطی وزیر حمل و نقل و ارتباطات قطر و سهیل محمد المزروعی وزیر انرژی و زیرساخت امارات نیز در مراسم امضای یادداشت تفاهم حضور داشتند.

گفتنی است رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه برای انجام دیدارهای رسمی صبح امروز عازم عراق شد و در فرودگاه بین المللی بغداد مورد استقبال محمد شیاع السودانی، نخست وزیر و سایر مقامات عراقی قرار گرفت.

 

دیگر خبرها

  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • امضای یادداشت تفاهم راه توسعه میان ترکیه، عراق، قطر و امارات
  • امضای یادداشت تفاهم چهارجانبه بین عراق، ترکیه، قطر و امارات
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • همراه با اخبار ورزشی سوم اردیبهشت استان قزوین
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند