Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینفوگرافی احتیاط های بهداشتی هنگام اصلاح را در اندازه اصلی اینجا ببینید.

پایان پیام/607.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت اردبیل شیراز جشن های دهه کرامت امام رضا ع بیانیه گام دوم انقلاب معاون رئیس جمهور بیرجند کانون مساجد خراسان جنوبي اعمال حج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۷۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی به ۴ استان؛ سیل و طوفان در راه است

سازمان هواشناسی درخصوص تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های جوی رگبار باران، رعد و برق، احتمال تگرگف وزش باد شدید موقت و گرد و خاک در کرمان، خراسان جنوبی، هرمزگان، سیستان و بلوچستان طی فردا (پنجشنبه) هشدار زردرنگ صادر کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، بر این اساس احتمال آبگرفتگی معابر، احتمال جاری شدن روان‌آب، احتمال تگرگ، وزش باد نسبتا شدید، لغزندگی و کاهش دید به ویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال سقوط سنگ از ارتفاعات، احتمال خسارت دیدن سازه‌های موقت و احتمال خسارت دیدن نهال‌ها، درختان آسیب پذیر و محصولات باغی و زراعی پیش‌بینی شده است.

در این خصوص، سازمان مذکور موارد زیر را توصیه کرد:

احتیاط در سفر‌های برون شهری، عدم توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، احتیاط در عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی و جابه‌جایی عشایر، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، تمهیدات لازم جهت حفاظت از تولیدات کشاورزی و احتیاط در انجام هر گونه عملیات کشاورزی؟

سازمان هوانشناسی همچنین امروز و پیش از هشدار زرد، درخصوص فعالیت سامانه بارشی همراه با رگبار باران، تگرگ، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و گرد و خاک هشدار نارنجی صادر کرده بود که براساس آن نیمه جنوبی استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان و نیمه شرقی هرمزگان فردا (پنجشنبه) دچار مخاطره جوی خواهند شد.

بر اثر این مخاطره جوی جاری شدن روان‌آب، طغیان رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید، اختلال در ناوگان حمل و نقل جاده‌ای، ریلی و هوایی، آبگرفتگی معابر عمومی، صاعقه، ریزش سنگ در نواحی کوهستانی، خسارت به سازه‌های موقت و خسارت به صنعت کشاورزی پیش‌بینی شده است.

سازمان مذکور موارد زیر را توصیه کرد:

فاصله گرفتن از رودخانه‌ها و مسیل‌ها و عدم استقرار در مناطق مرتفع، عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، همراه داشتن تجهیزات لازم و سوخت کافی هنگام سفر با خودرو، خودداری از چرای دام و عدم تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، بازگشایی دهانه پل‌ها، انتقال نهاده‌های کشاورزی به مکان‌های مسقف

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی به استان از فردا
  • هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد
  • هواشناسی اردبیل هشدار سطح زرد صادر کرد
  • ون‌ها و زن‌ها ؛ گشت ارشاد مدیران و صدیقی/ تقصیر آقای رئیسی نیست!
  • ون ها و زن ها ؛ گشت ارشاد مدیران و صدیقی/ تقصیر آقای رئیسی نیست!
  • هشدار جدی به ۴ استان؛ سیل و طوفان در راه است
  • ۴۱ درصد تصادفات منجر به فوت عابرین پیاده می‌شود
  • ایران در جایگاه بیست و پنجم طولانی‌ترین ساعات کاری در جهان (اینفوگرافی)
  • کدام کشورها بیشترین میزان جرایم سایبری در جهان را دارند؟ (+ اینفوگرافی)
  • رعد و برق و رگبار باران در چند استان