Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامه نیوز: علی مطهری گفت: مصاحبه با پمپئو یک فرصت خوبی برای خود صداوسیما است که این کار را البته باید در هماهنگی با وزارت خارجه انجام دهد چون انتخاب مصاحبه کننده مهم است.

علی مطهری، نماینده مردم تهران  به حرف پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا برای مصاحبه با تلویزیون ایران واکنش نشان داد.

در ادامه این گفتگو را بخوانید؛

آقای پمپئو وزیر امورخارجه آمریکا گفته «اگر تلویزیون ایران دعوتم کند می‌پذیرم»، آقای ظریف هم وقتی به آمریکا می رود با شبکه ها و رسانه های مختلف این کشور صحبت می کند، با توجه به اینکه آقای کامران نجف زاده خبرنگار اعزامی صداوسیما در نیویورک است، به نظر شما تلویزیون ایران چه واکنشی باید به این صحبت آقای پمپئو نشان دهد؟

اگر یک خبرنگاری باشد که بتواند آقای پمپئو را به چالش بکشد و مصاحبه ساده ای برای وزیر خارجه آمریکا نشود، می تواند مفید باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما چنین خبرنگاری که اشراف کاملی بر مباحث داشته باشد در صداوسیما داریم یا همان آقای کامران نجف زاده در نیویورک می تواند این کار را انجام دهد؟

حالا شاید نیاز نباشد که خبرنگار حرفه ای باشد بلکه فردی مسلط به مسائل فی مابین ایران و آمریکا می تواند این مصاحبه را انجام دهد. در واقع مصاحبه کننده کسی باشد که ضمن طرح سئوال، بتواند پاسخ حرف های پمپئو را هم بدهد و او را به چالش بکشد. این اتفاق می تواند مفید باشد.

شما به عنوان کسی که زمانی نماینده قوه مقننه در شورای نظارت بر صداوسیما بودید، به رسانه ملی این توصیه را می کنید که مصاحبه با آقای پمپئو را فرصت بداند؟

بله، به نظرم فرصت خوبی است اما عرض کردم مصاحبه نباید یک طرفه باشد، به طوری که پمپئو حرفش را بزند و برود. مصاحبه‌کننده باید کاملا مسلط مسائل را مطرح کند که ضعف منطق آمریکا آشکار شود. چنین اتفاقی منطق ایران را به درستی به دنیا نشان می دهد.

پس شما این پیشنهاد آقای پمپئو را قابل بررسی می دانید و معتقدید صداوسیما نباید در گام اول ردش کند؟

بله.

صداوسیما در برنامه های مختلف وقتی دیپلمات های ایران از مذاکرات برجام برگشتند آنها را به چالش کشید، آیا گفتگو با پمپئو نمی تواند آزمونی برای صداوسیما باشد؟

بله، یک فرصت خوبی برای خود صداوسیما است که این کار را البته در هماهنگی با وزارت خارجه انجام دهد چون انتخاب مصاحبه کننده مهم است. در واقع مصاحبه باید شکل مناظره پیدا کند.

به نظرتان چه فایده ای خواهد داشت اگر مناظره تلویزیون ایران با پمپئو به نفع ما تمام شود؟

چون در مجموع منطق ایران قوی تر است این اقدام می تواند منطق ایران را به دنیا نشان دهد و به نفع دیپلماسی ما خواهد بود.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: مصاحبه تلویزیون ایران پمپئو علی مطهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۷۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی تل‌آویو از صدور احکام‌ بین‌المللی بازداشت برای مقامات ارشدش

به گزارش قدس آنلاین، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز در گزارشی به نقل از برخی مسوولان در لاهه اعلام کرد، صدور چنین دستوراتی همانند این اقدام چشمگیر، بدون موافقت آمریکا ممکن نبود و سه سال قبل نیز «کریم‌خان» دادستان کل لاهه با کمک آمریکا در این سمت انتخاب شد، پس از آن، کریم‌خان دو پرونده که تا حد زیادی موجب نگرانی آمریکایی‌ها شده بود، مختومه کرد، یکی پرونده مربوط به سلول‌های بازداشت اعلام نشده مربوط به افغانستان در اروپا و دیگری جنایات جنگی انجام شده در افغانستان بود.

این شبکه عبری زبان در ادامه به نقل از برخی منابع در لاهه درباره قصد صدور حکم‌های بازداشت برای مقامات ارشد این رژیم مدعی شد، «غیرممکن است دادستان در جنگی که هنوز ادامه دارد، اگر دستکم چراغ‌سبزی از سوی آمریکایی‌ها وجود نداشته باشد، چنین اقدام چشمگیری را با شواهد و مدارک بسیار اندک در پیش بگیرد.»

تلویزیون رژیم صهیونیستی همچنین گزارش داد، «اگر این مساله درست باشد، به منزله کاهش دوباره و بی‌سابقه روابط میان اسرائیل و آمریکا آن هم در شرایطی بسیار حساس در آستانه یورش زمینی به رفح است.»

این رسانه عبری زبان تاکید کرد، گزارش‌هایی که اخیرا به اسرائیل رسیده، حاکی از این است که فرصت صدور حکم‌های بازداشت چه بسا در ماه آتی‌، به شکل گسترده‌ای افزایش یافته است.

هفته گذشته درباره این مساله در دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نشست فوری برگزار شد که طی آن نگرانی‌های جدی درخصوص موافقت با صدور حکم‌های بازداشتی در حق مقامات ارشد امنیتی و نظامی از جمله خود نتانیاهو مطرح شدند.

در پایان این نشست، تصمیم گرفته شد برای جلوگیری از صدور این حکم‌های بازداشت، اقدامات فوری در آخرین لحظه در دادگاه لاهه و در برابر احزاب سیاسی بانفوذ در پیش گرفته شوند.

به گزارش تلویزیون رژیم صهیونیستی، نتانیاهو در دیدارهایی که با وزرای خارجه انگلیس و آلمان در شهر قدس اشغالی داشت، از آنها خواست در مورد این پرونده در دادگاه به او کمک کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تلویزیون آمریکا: هیچ کس به اندازه آیت الله خامنه‌ای از شعارتان خوشحال نمی‌شود!
  • (ویدیو) استقبال سرد چینی‌ها از بلینکن
  • استقبال سرد چینی‌ها از بلینکن
  • شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
  • مصاحبه آتشین آرون بروکس؛ حمله به تیلور؟ ایرانی‌ها از آمدن به اینستاگرام من خودداری کنند!
  • نگرانی تل‌آویو از صدور احکام‌ بین‌المللی بازداشت برای مقامات ارشدش
  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • واکنش وزیرخارجه به تصمیم اروپا علیه ایران
  • سرکوب زن حامی فلسطین در کانادا | ببینید
  • تولیدات صداوسیما را از شبکه‌های اجتماعی می‌بینند نه تلویزیون/ یک‌ونیم میلیارد بازدید نشان از عدم موفقیت تلویزوین است، نه موفقیت!