Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا یاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به درخشش کشتی‌گیران استان همدان در رقابت‌های انتخابی تیم ملی امید اظهار داشت: آزادکاران همدانی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد امید نتایج درخشانی کسب کردند.

وی افزود: تیم همدان در این رقابت‌ها موفق به کسب رتبه دوم شد که همدلی جامعه کشتی و تلاش‌های مربیان سازنده این نتایج را رقم زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت کشتی استان همدان با اشاره به نتایج این رقابت‌ها گفت: در وزن ۷۴ کیلوگرم جمال خدابنده لو به‌عنوان نایب‌قهرمانی رسید و در وزن ۹۷ کیلوگرم دانیال شریعتی موفق به کسب رتبه نخست شد.

یاری خاطرنشان کرد: همچنین در وزن ۷۰ کیلوگرم سجاد چهاردولی نیز در رتبه سوم قرار گرفت.

وی با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان در همدان بیان کرد: این اردو از روز گذشته ۲۴ تیرماه در سالن حاجی بابایی مریانج آغازشده و تا ۲۸ تیرماه ادامه خواهد داشت.

رئیس هیئت کشتی استان همدان عنوان کرد: همچنین در این اردو دو کشتی‌گیر از استان همدان به نام‌های امیرحسین دارابی و امیرحسین سیف فیض‌آبادی حضور دارند.

کد خبر 4668046

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی آزاد اداره کل ورزش و جوانان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۷۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاطمه مجلل هم المپیکی شد

به گزارش قدس آنلاین، مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ امروز در آخرین روز مسابقات در چونگجو کره جنوبی دنبال می شود.

تیم قایقرانی روئینگ ایران با سه ورزشکار در بخش بانوان و یک ورزشکار در بخش آقایان در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ حضور داشت.

در ادامه رقابت ها فاطمه مجلل در روئینگ تکنفره بانوان در فینال این رقابت با حریفانی از ویتنام، فیلیپین، ژاپن، ازبکستان و سنگاپور رقابت کرد و با زمان۷:۳۷.۰۷ دقیقه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و با کسب مدال برنز مسابقات جواز حضور در المپیک را بدست آورد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان و ژاپن اول و دوم شدند.

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۲ هزار کاراته کا در پیکار‌های انتخابی تیم ملی بانوان در همدان
  • حضور دو بانوی فوتبالیست همدانی در تاجیکستان
  • بین یزدانی و قاسمپور انتخابی برگزار شود
  • شکست تیلور به نفع ایران شد/بین یزدانی وقاسمپور انتخابی برگزار شود
  • (عکس) استوری قشنگ کامران قاسم‌پور برای رقیب آمریکایی
  • متن احساسی ستاره کشتی ایران برای رقیب نامدار آمریکایی؛ یک مرد واقعی هستی + عکس
  • کامران قاسمپور: خداحافظ رقیب بزرگ و فروتن من!
  • فاطمه مجلل هم المپیکی شد
  • نبی رضایی در کانوی ۱۰۰۰ متر المپیکی شد
  • نتایج روز سوم مسابقات لیگ بسکتبال امید ایران