Web Analytics Made Easy - Statcounter

رنجبری معتقد است که ماندن در گل گهر، بهترین تصمیم برای او بوده است.

طرفداری- پیمان رنجبری ضمن ابراز خرسندی از دعوتش به اردوی تیم ملی اظهار داشت:

این بهترین اتفاق برای من بود. وقتی به تیم ملی دعوت شدم خیلی خوشحال بودم و البته از لیست آقای ویلموتس تعجب کردم که سه بازیکن از لیگ دسته اول را به اردوی تیم ملی دعوت کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درست است که مدت اردو کم بود، ولی در همین سه روز هم کادر فنی و بازیکنان این فرصت را داشتند تا از یکدیگر شناخت پیدا کنند و تجربیات بازیکنان هم بیشتر شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می‌کند به اردوهای بعدی تیم ملی هم دعوت شود، تأکید کرد:

این موضوع بستگی به تلاش خودم دارد و مطمئناً دوست دارم باز هم شانسم را امتحان کنم. آقای ویلموتس هم در صحبتی که با بازیکنان داشت، به این موضوع اشاره کرد که نام بازیکن برایش مهم نیست و هر بازیکنی خوب باشد به اردوی تیم ملی دعوت می‌شود.

 مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان راجع به ادامه همکاری‌اش با این تیم سیرجانی برای فصل جدید لیگ برتر خاطر نشان کرد:

من چند پیشنهاد خوب از تیم‌های خوب لیگ برتری داشتم، ولی در نهایت تصمیم گرفتم که یک فصل دیگر هم در گل‌گهر بمانم که فکر می‌کنم تصمیم خوب و درستی گرفتم. امیدوارم که فصل خوبی را پشت سر بگذارم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۷۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم

به گزارش قدس آنلاین، مائوریسیو موتا پائز پس از ورود به تهران گفت: من آگاه هستم به این موضوع که والیبال چقدر در ایران از اهمیت برخوردار است. یادم می‌آید که از سال ۲۰۱۴ تا الان رشد یافته است و ایرانی‌ها والیبال را دوست دارند.

وی با بیان این‌که می‌توانم به خوبی این موضوع را احساس کنم، تصریح کرد: امیدوارم در ایران با هم کار خوبی انجام دهیم. برای همکاری با فدراسیون و بازیکنان بسیار هیجان زده هستم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: من با شما صادق هستم، می‌دانم که همه هواداران اینجا واقعاً والیبال را دوست دارند، برای آنها عملکرد تیم بسیار مهم است، اینکه تیم چه کاری انجام می‌دهد، چه کسی مربی است، چه بازیکنانی حضور دارند، اما من واقعاً روی کار متمرکز هستم.

وی تاکید کرد: همگی یک هدف بزرگ داریم و واقعا باید روی آن تمرکز کنیم که آن هدف هم راه‌یابی به المپیک پاریس است و تابستان امسال به آن نیاز داریم. نمی‌توانیم این فرصت را از دست بدهیم و باید متمرکز پیش رویم چون در صورت کسب این نتیجه مردم با ما خوشحال خواهند شد و امیدوارم که چنین باشد.

پائز خطاب به مردم ایران گفت: من خیلی خوشحالم که اینجا هستم و امیدوارم تابستان خوبی را بسازیم و در پاریس ۲۰۲۴ باشیم. این هدف ماست و از حمایت شما متشکرم که در این چالش طولانی با تیم ملی همراه هستید.

دیگر خبرها

  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • اولین اظهارات سرمربی جدید والیبال ایران پس از ورود به تهران
  • راه‌یابی به المپیک هدف ماست/می‌دانم در ایران والیبال اهمیت دارد
  • وعده بزرگ و جذاب پائز بعد از ورود به ایران
  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است
  • اتفاق ویژه در رختکن تیم ملی به افتخار کاپیتان
  • اظهارات عجیب ده‌روسی درباره سردار آزمون | نمی خواستم او را در ترکیب بگذارم!