Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم ارتحال حضرت آیت‌الله سید محمد ‌حسینی شاهرودی مرجع فقید تقلید شیعیان در قم برگزار می‌شود. ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم ارتحال حضرت آیت‌الله سید‌محمد حسینی ‌شاهرودی مرجع تقلید فقید شیعیان برگزار می‌شود.

این مراسم امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با حضور مراجع تقلید و علما در مسجد امام رضا(ع) واقع درگذرخان برگزار می‌شود و مراسم زنانه نیز از ساعت 18 الی 19:30 در مسجد امیرالمومنین(ع) برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین روز پنج شنبه 27 تیرماه مراسم بزرگداشت این مرجع عظیم الشان در حسینیه نجفی ها واقع در خیابان چهارمردان برگزار می شود.

آیت‌الله العظمی سید محمد شاهرودی مرجع بزرگ جهان تشیع متولد سال 1304 در نجف و فرزند مرجع عالیقدر جهان تشیع مرحوم آیت‌الله العظمی سید محمود شاهرودی بود که روز شنبه 16 تیرماه به دلیل بیماری در بیمارستانی در تهران و در سن 94 سالگی دارفانی را وداع گفت.

مراسم بزرگداشت حضرت آیت‌الله شاهرودی در مسجد العلی مشهد برگزار شدمُهر حضرت آیت الله شاهرودی شکسته شدمراسم ارتحال آیت‌الله شاهرودی در قم به روایت تصویر

این مرجع بزرگ و جلیل‌القدر صاحب تألیفاتی چون توضیح مناسک حج، دروس فی احکام النساء و ذخیره المؤمنین لیوم الدین،استفتائات به زبان عربی و فارسی،احکام مغتربین( مسائل شرعی ساکنین غرب)مناسک اردو بود که به خاطر استعداد و ذکاوت فوق‌العاده‌ای که داشت در سن 39 سالگی درس خارج فقه و اصول را در نجف تدریس می‌کرد.

یکی از اقدامات عظیم بیت آیت‌الله‌ شاهرودی سنت پیاده‌روی کربلاست و این بیت معظم از بنیان‌گذاران این حرکت عظیم مردمی هستند و آیت‌الله‌ العظمی سید محمود شاهرودی مرجع بزرگ جهان تشیع از مؤسسین این اقدام است و فرزند برومند ایشان آیت‌الله‌ سید محمد شاهرودی این حرکت را ادامه داد و تثبیت این پیاده‌روی مرهون بیت آیت‌الله‌ شاهرودی است.

انتهای پیام/ش

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۷۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6086672

دیگر خبرها

  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد
  • (تصاویر) مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • نشست تحلیل ریشه های دشمنی امویان با حضرت حمزه(س) برگزار می شود
  • امشب: مراسم سالگرد آیت‌الله بروجردی در مسجد اعظم قم/ 3 ویژگی مرجع فقید
  • جلسات درس اخلاق آیت الله هاشمی علیا برگزار می شود