Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان جنوبی از آمادگی کامل بخش حمل و نقل مسافر برون شهری در ارائه خدمات به مسافرین تابستانی خبر داد.

در راستای ارتقاء سطح خدمات به مسافرین، کاهش هزینه های سفر، کاهش سفرهای درون شهری و تسهیل در دسترسی به محلهای صدور بلیت ، علاوه بر صدور بلیت از طریق وب سایت شرکتهای حمل و نقل مسافر و دفاتر فروش بلیت سطح شهر، تهیه بلیت از طریق دفاتر پیشخوان دولت و آژانسهای مسافرتی نیز فراهم گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان‌جنوبی، مهدی گرجی معاون حمل و نقل اداره کل هم چنین یادآور شدند به منظور افزایش سطح ایمنی ، بهداشتی و رعایت شرایط و ضوابط حمل و نقلی در ناوگان حمل و نقل عمومی، پایانه های مسافری و مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی، بازدید های نظارتی با هماهنگی دستگاههای ذیربط از محل پایانه ها عمومی و اختصاصی مسافر ، مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی ، ایستگاههای ثابت و سیار و اکیپ های سیار اعزامی از سوی اداره کل انجام و در صورت مشاهده موارد تخلف بویژه تخلفات مهم و حادثه ساز علاوه بر اعمال قانون از سوی نیروی انتظامی، در کمیسیونهای ویژه رسیدگی به تخلفات شرکتها و رانندگان نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مهدی گرجی تکریم مسافر، رفتار توأم با احترام و ادب و خدمات مطلوب در حین سفر برای مسافران و بویژه استفاده از محلهای مناسب ایجاد شده در مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی برای توقف مسافرین برای انجام فریضه نماز در طول مسیر را از اولویت های مهم و یک ضرورت اساسی برای شرکتها ، مؤسسه و شعب حمل ونقل مسافر استان دانست و افزود در حال حاضر تعداد 1659 نفر راننده در این بخش شاغل بوده و تعداد 600 دستگاه انواع ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری اعم از اتوبوس ، مینی بوس و سواری کرایه جابجایی مسافرین از مبدأ 13 پایانه عمومی و خصوصی در استان را به انجام می رسانند.

وی افزود: طی سه ماهه اول سالجاری تعداد 164337 مسافر به استان وارد و 196251 مسافر از استان خارج و هم چنین 257181 نفر مسافر درون استان جابجا شده اند که عمده مقاصد سفر های خارج استان را استانهای تهران – سیستان و بلوچستان – خراسان رضوی و کرمان برشمرد و افزود جابجایی مسافر در سفرهای برون استانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد 21 درصدی برخوردار بوده است.

در پایان گرجی افزود: سامانه گویای 141 و سامانه پیامکی 300056141 نیز آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و نظرات مسافران درخصوص نحوه ارائه خدمات سفرهای تابستانه در استان خراسان جنوبی خواهد بود. 

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: دفاتر فروش بلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۷۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش زمان انتظار در ایستگاه‌های خط واحد شهر یزد

مهدی فعالی رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد اظهار کرد:  ۱۰۳ اتوبوس، شامل ۱۴ اتوبوس، ۱۴ مینی‌بوس و ۵ اتوبوس پیشرو که عمدتاً نو است که مجموعه ناوگان حمل و نقل درون شهری یزد اضافه می‌شود و میانگین عمر ناوگان را کاهش می‌دهد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۰۳ اتوبوس درون‌شهری در شهر یزد فعال بوده در حالی که نیاز شهری یزد ۱۵۰ اتوبوس است. این کمبود اتوبوس موجب شده زمان انتظار در ایستگاه‌های خط واحد سطح شهر زیاد شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • جابجایی ۹۲۰ هزار مسافر در شهرکرد
  • ورود ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در شهرکرد
  • جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی
  • جابجایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • کاهش زمان انتظار در ایستگاه‌های خط واحد شهر یزد
  • فعالیت ۱۰۳ اتوبوس درون‌شهری در شهر یزد
  • برون‌سپاری پروژه‌های شهری به شهروندان و مزایای آن