Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@15:00:57 GMT

گرجستان مقصد استراتژیک گردشگران آلمانی

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۷۶۶۸

گرجستان مقصد استراتژیک گردشگران آلمانی

مقامات گرجستان و آلمان بر اهمیت بازار گردشگری گرجستان برای جذب گردشگران آلمانی تاکید کردند. ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲ بین الملل ترکیه و اوراسیا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از ترند، در دیدار مریم کوریویشویلی رئیس مرکز ملی گردشگری گرجستان و هوبرت کنیرش سفیر آلمان در تفلیس، دو طرف گرجستان را یک بازار گردشگری استراتژیگ برای آلمان دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار که در مرکز ملی گردشگری گرجستان برگزار گردید، فعالیت های انجمن همکاری بین المللی آلمان (GIZ) و پروژه های برنامه ریزی شده برای توسعه گردشگری در گرجستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دو طرف در این دیدار بر تاریخ، فرهنگ، آداب و سنن غنی گرجستان در کنار جاذبه های گردشگری گوناگون این کشور تاکید کرده و گرجستان را مقصدی امن و جالب برای گردشگران آلمانی توصیف کردند.

در طی این دیدار، مریم کوریویشویلی رئیس مرکز ملی گردشگری گرجستان از سفیر آلمان برای پروژه هایی که در حال حاضر توسط آلمان در گرجستان اجرا می شود، قدردانی کرد.

در سه ماهه نخست سال 2019 میلادی، بیش از 1.6 میلیون گردشگر خارجی به گرجستان سفر کرده اند که این میزان 2.2 درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است. علاوه بر این در این مدت حدود 118 هزار گرجستانی ساکن در خارج، از این کشور بازدید کرده اند که این میزان 2.3 درصد بیشتر از سال 2018 میلادی است. بر اساس اعلام اداره ملی گردشگری گرجستان درآمد این کشور از گردشگران خارجی در سه ماهه نخست سال جاری میلادی به مبلغ 333.7 میلیون دلار رسید که 15 میلیون دلار از مدت مشابه سال گذشته بیشتر است.

کاشت فندق از منابع مهم درآمدی گرجستانعرضه اوراق قرضه داخلی بانک توسعه آسیا در گرجستانگرجستان میزبان شانزدهمین کنفرانس بین المللی شراکت شرقیروابط گرجستان و جمهوری آذربایجان به کدام سو می رود؟گزارش تسنیم| جنجال جدید در روابط گرجستان-روسیه در پی توهین به پوتین

 

انتهای پیام /

R7650/P/S8,1414/CT10 واژه های کاربردی مرتبط قفقاز گرجستان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قفقاز گرجستان قفقاز گرجستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۷۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته ۶ میلیون گردشگر خارجی به ایران آمدند

علی اصغر شالبافیان گفت: ۶ میلیون و ۳۸۲ هزار و ۷۵۵ نفر گردشگر ورودی به کشور در سال ۱۴۰۲ داشته‌ایم. در سال ۱۴۰۱ این آمار حدود ۴ میلیون و ۲۳۰ هزار نفر بوده که ۵۸ درصد افزایش داشته است. همچنین گردشگران انفرادی بیشتر شده‌اند سیاست وزارتخانه مبتنی بر حمایت از گردشگران است.

وی همچنین درباره افزایش عوارض خروج از کشور هم گفت: درخواست ما این هست که اگر عوارضی وضع می‌شود به حوزه تقویت زیرساختهای گردشگری اختصاص پیدا کند در این راستا تصمیماتی گرفته می‌شود.

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر گفت: در مجموع آمار اقامتگاه‌های رسمی، غیر رسمی و اضطراری ۶۳ میلیون و ۶۴۷ هزار نفر شب بود که ۱۳ میلیون و ۹۵۱ هزار نفر مرتبط با اقامت‌های رسمی است.

وی ادامه داد: سه هزار و ۵۳۹ شکایت مربوط به نرخ نامه مراکز گردشگری بود که با ۹۲۳ مورد به دلیل گران فروشی برخورد شد و ۲۲ میلیارد ریال عودت داده شد.

معاون گردشگری کشور مدیریت پسماند و زباله را یکی از موضوعات مهم عنوان و تصریح کرد: با پیگیری‌های وزیر میراث فرهنگی مصوبه مدیریت پسماند و زباله تصویب و از سوی رئیس جمهوری ابلاغ شد و در حال حاضر با همکاری دستگاه‌ها در حال انجام است و باید این موضوع به دلیل اهمیت محیط زیست در طول سال مورد توجه قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ۶۷۵ هزار گردشگر نوروزی از خدمات دریایی استان بوشهر استفاده کردند
  • تكمیل زیرساخت‌های گردشگری ساحل دریاچه ارومیه
  • ۳۵ درصد بازدید گردشگران از جاذبه‌های گردشگری مدرن و ابرسازه‌های تفریحی اصفهان بوده است
  • سال گذشته ۶ میلیون گردشگر خارجی به ایران آمدند
  • انتقاد امیرعبداللهیان از همتای آلمانی | به جای محکومیت اقدام مشروع ایران ...
  • انتقاد امیرعبداللهیان از همتای آلمانی در گفتگوی تلفنی/ اسرائیل اگر ماجراجویی کند با پاسخ متقابل مواجه می‌شود
  • ارس می‌تواند مکمل ظرفیت گردشگری کیش باشد
  • کاشان میزبان ۴۸۰ هزار گردشگر در تعطیلات عید فطر
  • برد سخت تیم آلمانی با درخشش ستاره ایرانی/ یخچالی بهترین بازیکن شد
  • بهشت گمشده مقصد گردشگران