Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی ارتش، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» در این پیام تصریح کرد: دریافت خبر جانکاه درگذشت امیر سرافراز، یادگار دفاع مقدس و پدر توپخانه ارتش جمهوری اسلامی ایران سرتیپ «احمد ترکان» معاون اسبق عملیات آجا موجب تأثر و تالم شد.

در پیام تسلیت سرلشکر باقری آمده است: کارنامه درخشان و الهام بخش آن امیر خردمند، دلاور و متعهد در خدمت به نظام اسلامی و قدرت افزایی برای ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه نقش آفرینی‌های خلاقانه، مبتکرانه و شجاعانه در هشت سال دفاع مقدس و فرماندهی و مدیریت موفق در سطوح مختلف از جمله در حوزه توپخانه، موشکی و عملیات آجا و نیز حضور و مشارکت پرثمر در «هیأت معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی»، ذخیره ارزشمندی است که وی برای نسل‌های امروز و فردای این سازمان راهبردی به ودیعت نهاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در این پیام، این ضایعه جبران ناپذیر را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت عظیم الشأن ایران، خانواده مکرم و آحاد همرزمان وی در ارتش جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح تسلیت گفت.

سرلشکر باقری در این پیام تسلیت همچنین از درگاه خداوند متعال برای آن سرباز خدوم و به عرش پیوسته کشور، رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و همرزمان شهیدش و برای یادگاران و بازماندگان معزز و آحاد سوگ دیدگان عزیز صبر و شکیبایی و سکینه قلبی توأم با پاداش خداوندی خواستار شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران ستاد کل نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۷۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناتور آمریکایی ضد ایران درگذشت/ جو لیبرمن چه می گفت؟

به گزارش جماران؛ جو لیبرمن، سناتور سابق روز چهارشنبه، ۸ فروردین (۲۷ مارس) در ۸۲ سالگی در نیویورک درگذشت. 

لیبرمن رئیس گروه "اتحاد علیه ایران هسته‌ای" بود که سال ۲۰۰۸ برای جلوگیری از تبدیل شدن جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت هسته‌ای تشکیل شد.

او در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در سال ۲۰۰۰ میلادی به عنوان نخستین شهروند یهودی آمریکا در یک‌قدمی کسب سمت معاون رئیس‌جمهور (در صورت پیروزی ال گور) قرار گرفته بود.  

این سیاست‌مدار پرنفوذ یکی از سناتورهای فعال در ارتباط با سیاست‌های آمریکا در قبال جمهوری اسلامی ایران بود.

 او اخیرا در مصاحبه‌ای با روزنامه آلمانی "ولت" از بمباران احتمالی تاسیسات اتمی ایران استقبال کرده بود. لیبرمن جمهوری اسلامی را "تهدیدی مستقیم برای ناتو و متحدان فراآتلانتیک آن" خوانده و سقوط رژیم را بهترین راه‌حل می‌دانست. 

این سیاستمدار حزب دموکرات آمریکا در مصاحبه خود با ولت از کشورهای اروپایی خواسته بود که برای مقابله با تهدیدهای ایران "وارد عمل" شوند. لیبرمن گفته بود که "تهران آنقدر اورانیوم غنی شده دارد که می‌تواند ظرف یک هفته، بمب هسته‌ای تولید کند."

او اظهار امیدواری کرده بود که نظام جمهوری اسلامی ایران در اثر فشارهای ناشی از اعتراضات مردمی سقوط کند. لیبرمن همیشه در مصاحبه‌های خود تاکید می‌کرد که "سقوط رژیم از همه گزینه‌ها بهتر خواهد بود." 

به نوشته دویچه وله، هفته‌نامه آلمانی "اشپیگل" در سال ۲۰۰۶ جو لیبرمن را قدرتمندترین سناتور آمریکایی توصیف کرده بود.

دیگر خبرها

  • سناتور آمریکایی ضد ایران درگذشت/ جو لیبرمن چه می گفت؟
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • پیام تسلیت سید مهدی شجاعی برای درگذشت معاون امور زنان و خانواده در دولت اصلاحات
  • روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می‌شود
  • روز به روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می شود
  • پیام تسلیت استاندار ایلام در پی درگذشت مادر ۲ شهید والامقام
  • پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی
  • خاتمی برای درگذشت زهرا شجاعی پیام فرستاد
  • آمادگی ایران برای همکاری با کشورهای مستقل در مبارزه با تروریسم
  • پیام تسلیت وزیر نفت برای درگذشت والده نماینده گرگان و آق‌قلا در مجلس