Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ دکتر جواد مهربانی معاون فنی پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور در گفتگویی اختصاصی با برنا  در خصوص مقدمات برگزاری این المپیاد مهم گفت : تابستان سال آتی دانشگاه گیلان افتخار میزبانی بزرگترین المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاههای کل کشور را برعهده دارد و این رویداد یک اتفاق خجسته برای ورزش دانشجویی گیلان خواهد بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دانشگاه گیلان ظرفیت های خوبی در خصوص فعالیت های ورزشی دارد افزود : دانشگاه گیلان پتانسیل های زیادی در زمینه ی ورزش چه در بخش اساتید و اعضای هیات علمی و چه در بخش دانشجویان مستعد و امکانات ورزشی دارد که در این خصوص ، این دانشگاه را متمایز می کند و از این رو میزبانی پانزدهمین المپیاد فرهنگی – ورزشی دانشجویان کل کشور در گیلان می تواند در توسعه و گسترش هر چه بیشتر ورزش و همچنین پرورش ورزشکاران و استعدادیابی قهرمانان ورزشی موثر باشد .

مهربانی در خصوص بازدید روسای انجمن های ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از اماکن ورزشی پانزدهمین المپیاد فرهنگی- ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی کشور گفت :  روسای انجمن های ورزشی ضمن بازدید دو ساعته از اماکن ورزشی دانشگاه گیلان در  روز 23 تیرماه نسبت به ارزیابی این اماکن اقدام نموده و گزارش ارزیابی مذکوربه رئیس اداره مسابقات و توسعه ورزش قهرمانی اداره کل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تحویل داده شد .

وی ادامه داد : پس از این بازدید جمع بندی نظرات تخصصی و فنی با حضور ریاست محترم دانشگاه گیلان جناب  آقای دکتر رضی و دکتر افراخته معاون محترم دانشجویی دانشگاه گیلان صورت گرفت و ریاست محترم دانشگاه گیلان از نظرات مسئولین انجمن های ورزشی و اقدامات لازم در خصوص برگزاری هر چه بهتر المپیاد ورزشی مطلع شدند.

مهربانی با بیان اینکه اماکن ورزشی برای پانزدهمین المپیاد دانشجویی در گیلان مشخص شده است ، گفت : ان شاالله با همت و تعامل تمامی بخشها این المپیاد به نحو شایسته در استان گیلان و به میزبانی دانشگاه گیلان برگزار خواهد شد .

معاون فنی پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور اذعان داشت : قطعا پیامد و خروجی برگزاری این المپیاد عظیم ورزشی برای استان ، دانشگاه گیلان و سایر دانشگاههای کل کشور مثبت خواهد بود.

دکتر مهربانی خاطر نشان کرد : میزبانی المپیاد فرصت مغتنمی برای توسعه دانشگاه گیلان در بخش امکانات و استعداد های ورزشی می باشد .

گفتنی است پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور تابستان ۹۹ به میزبانی دانشگاه گیلان برگزار می شود.

 

خبرنگار: طاهره ریحانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش عالی عضو هیات علمی دانشگاه علوم تحقیقات و فناوری معاون برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۷۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرپرست پژوهشکده هوش مصنوعی دانشگاه اراک در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: در رویداد هوش مصنوعی از ایده تا ثروت، در سه روز در خدمت دانشجویان و علاقه‌مندان به این رویداد هستیم. 
ریحانیان افزود: علاقه‌مندان به حوزه‌های مختلف هوش مصنوعی در این رویداد می‌توانند ایده پردازی کرده و این طرح‌ها را برای ما ارسال کنند.
او با اشاره به اینکه طرح‌های برتر جوایز نقدی دریافت خواهند کرد، افزود: استفاده از هوش مصنوعی محدود نیست و در هر حوزه‌ای که افراد بتوانند از هوش مصنوعی استفاده کنند می‌توانند ایده ارسال کنند و از طرح‌های آنان استقبال خواهد شد.
در انتهای این همایش تعدادی از دانشجویان با مطرح کردن سؤالات خود در خصوص هوش مصنوعی پرداختند.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر
  • وزیر علوم: باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • آمادگی میزبانی برای رویداد خوشنویسی جهان اسلام/ خبر خوب آقای مدیر