Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی از اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبارات به منظور اجرای طرح های این حوزه در جریان سفر رئیس جمهور به استان خبر داد.

‌به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی، حبیب یزدان پناه اظهار کرد: سفر ۲۳ تیرماه رئیس جمهور و هیئت دولت، تصمیماتی برای رونق و توسعه استان در پی داشت که از جمله آن، اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای دو سال به این اداره کل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از اختصاص یک هزار و ۲۹۶ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به منظور فعالیت در بخش های گردشگری و صنایع دستی خبر داد و افزود: این میزان اعتبارات، ۱۰ برابر اعتبارات ملی اختصاص یافته به طور سالیانه است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده، در آینده روند اجرای طرح های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی، آهنگ سریع تری به خود بگیرد.

یزدان پناه، احداث ساختمان اداری این اداره کل، توسعه مجموعه فرهنگی تاریخی مفخم، ساخت کمپینگ اقامتی ارگ بلقیس، راه اندازی بازارچه های صنایع دستی در روستاهای هدف گردشگری و معرفی استان در قالب برگزاری هفته های فرهنگی و حضور در نمایشگاه های مختلف را از جمله برنامه های پیش رو برشمرد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: خراسان شمالی میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۷۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اخلاقی» سرپرست میراث فرهنگی استان سمنان شد

به گزارش خبرنگار مهر، با حکم عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، بهمن اخلاقی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان شد.

وی سال‌ها سابقه کار در مجموعه میراث فرهنگی استان سمنان را دارد.

اخلاقی جایگزین امیر کرم زاده شد که دو سال و نیم مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان بود.

وی قرار است امروز به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان معارفه شود.

یکی از انتقادات از مجموعه میراث فرهنگی استان سمنان تغییر مکرر مدیران کل در این مجموعه است به صورتی که در شش سال اخیر این اداره کل پنج مدیرکل و سرپرست را به خود دیده است.

حالا باز هم قرار است این اداره کل مهم به مدت نامعلومی با سرپرست اداره شود.

کد خبر 6085239

دیگر خبرها

  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون خ»
  • تشکر از صداوسیما برای سریال «نون‌خ» / موزه ملی فرقی با موزه لوور ندارد
  • ضرغامی: آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است/ حال مردم خوب است
  • آیین سنتی پخت شیربرنج در روستای توندر کوهسرخ خراسان رضوی برگزار می‌شود
  • ثبت ۴۱ میراث در فهرست آثار ملی البرز
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان
  • «اخلاقی» سرپرست میراث فرهنگی استان سمنان شد
  • انتصاب مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان
  • اصفهان شناسنامه کشور در بخش میراث فرهنگی است