Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@14:02:50 GMT

کشف 27 هزار لیتر سوخت قاچاق در چرداول

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۷۸۴۷

کشف 27 هزار لیتر سوخت قاچاق در چرداول

به گزارش برنا از ایلام ؛سرهنگ علی مهری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای پیشبرد اهداف ناجا و برخورد با پدیده شوم قاچاق و دریافت خبری مبنی بر دپو و نگهداری سوخت قاچاق توسط شخصی به هویت معلوم در شهرستان چرداول موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان با رصد اطلاعاتی و انجام تحقیقات نامحسوس در خصوص صحت و سقم موضوع با هماهنگی مراجع قضایی این مکان را مورد بازرسی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی ایلام تاکید کرد: در بازرسی های بعمل آمده از مکان مورد نظر ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت و گاز در مخازن تعبیه شده کشف شد.

سرهنگ مهری تصریح کرد: طبق نظر کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان، ارزش ریالی این محموله قاچاق یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال است.

او با بیان اینکه سوخت کشف شده تحویل نمایندگان شرکت پخش فرآورده‌ای نفتی استان شد، گفت: در این راستا یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به سازمان تعزیرات حکومتی ایلام معرفی شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس آگاهی دستور کار پلیس قاچاق کشف و ضبط ماموران پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۷۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در غرب خراسان رضوی کشف شد

به گزارش قدس خراسان، حمید مظفری نژاد اظهار کرد: این میزان سوخت با تشدید نظارت‌ها و انجام گشت‌های مشترک، با مشارکت بسیج و حراست منطقه و نیز نیروهای انتظامی و سپاه در مبادی ورودی و خروجی منطقه کشف و ضبط شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار با بیان اینکه محموله‌های سوخت مکشوفه نسبت به سال پیش از آن ۴۳ درصد کاهش یافته، افزود: محموله‌های قاچاق کشف شده در قالب ۱۵۰ پرونده تنظیم و برای رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

وی گفت: بیشترین سوخت‌های کشف شده شامل انواع مظروف در گالن‌های ۲۰ لیتری، انبارهای دپوی سوخت و جاساز مشک در خودروهای سواری بود که همه آن به چرخه توزیع انبار نفت شهید محمدیانی منطقه سبزوار انتقال یافت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف یکهزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان 
  • ۹۰۰ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در خراسان شمالی توزیع شد
  • سال گذشته چه میزان فراورده نفتی در خراسان جنوبی توزیع شد؟
  • کشف ۲۶ هزار و ۲۸۳ لیتر انواع سوخت قاچاق
  • ۹۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در غرب خراسان رضوی کشف شد
  • کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر عسلویه
  • کشف ۹۸ هزار لیتر قاچاق سوخت در سبزوار
  • کشف هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در قائنات
  • ۸ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس