Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

گرث بیل پس از شش فصل حضور در رئال مادرید، زمزمه‌های جدایی‌اش از جمع کهشکانی‌ها در این تابستان به گوش می‌رسد، این در حالی است که از باشگاه‌هایی همچون منچستریونایتد و بایرن مونیخ به‌عنوان مقاصد احتمالی وی یاد شده است.  

در تازه‌ترین مورد هم شایعه شده که باشگاه تاتنهام نسبت به بازگرداندن این بازیکن به جمع اسپرزها در ازای 60 میلیون یورو ابراز علاقه کرده است، اما جاناتان بارنت، مدیر برنامه‌های این بازیکن ولزی در گفت‌وگو با شبکه رادیویی «تاک اسپورت» انگلیس ضمن تکذیب این شایعه گفت: درباره این مزخرفات نظری نمی‌دهم!

رئال مادرید که این تابستان بابت جذب ادن اِزار، اِدر میلیتائو، لوکا یوویچ، فرلان مندی و رودریگو در حدود 300 میلیون یورو هزینه کرده است، برای جبران بخشی از بودجه‌ای که خرج این بازیکنان کرده، در فکر فروش گرث بیل و چند بازیکن دیگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرث بیل که از سال 2013 عضو تیم رئال مادرید است، تا کنون بیش از 200 بازی برای کهکشانی‌ها به میدان رفته و با این تیم 13 قهرمانی در رقابت‌های مختلف از جمله چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده است.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: تاتنهام رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۷۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت‌های پیاپی مقابل رئال مادرید، هواداران بارسلونا را دلتنگ پپ گواردیولا کرد! / عکس

هواداران بلوگرانا دلشان برای روزهایی که هیچ تیمی حتی رئال مادرید حریف تیم قدرتمند پپ گواردیولا نبود، تنگ شده‌است.

طرفداری | تعدادی از هواداران بارسلونا در شبکه‌های اجتماعی خواستار بازگشت پپ گواردیولا شدند.

 دیدار جذاب و هیجان‌انگیز تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از هفته سی‌ودوم لالیگای اسپانیا با پیروزی 3-2 لوس‌بلانکوس به پایان رسید. رئال در حالی که یک بار در نیمه اول و یک بار هم در نیمه دوم از بارسا عقب افتاد، سرانجام با گل لحظه‌اخری جود بلینگام فاتح سومین ال‌کلاسیکوی فصل شد و جشن قهرمانی زودهنگام لالیگا را در سانتیاگو برنابئو برپا کرد.

بارسلونا امشب ضمن از دست دادن آخرین فرصتِ بازگشت به کورس قهرمانی لالیگا، برای چهارمین بازی متوالی نتیجه را به رئال مادرید واگذار کرد؛ اتفاقی که در 60 سال اخیر برای بارسا تنها دو بار رخ داده و فقط دو سرمربی در تاریخ باشگاه کاتالان (ژاوی و پاتریک او کانل) این رکورد منفی را به ثبت رسانده‌اند.

هواداران بارسلونا دلتنگ روزهایی هستند که به لطف ستارگانی بی‌مانند و البته نابغه‌ای روی نیمکت به نام پپ گواردیولا، نتایج درخشانی در ال‌کلاسیکوها می‌گرفتند. بارسا یونیورسال، معروف‌ترین صفحه هواداری بارسلونا در شبکه X، بلافاصله پس از شکست تیم ژاوی، با انتشار تصویری از گواردیولا، از او خواست به بارسلونا بازگردد. تعداد زیادی از طرفداران بلوگرانا توییت بارسا یونیورسال را بازنشر کردند یا با به‌ اشتراک‌گذاری توییت‌های جداگانه، خواستار بازگشت پپ شدند. 

بارسلونای پپ گواردیولا طی 4 سال تنها 3 بار نتیجه را به رئال مادرید واگذار کرد و 9 مرتبه رقیب سنتی را شکست داد.

بیا خونه پپ

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • مدیر عامل بایرلورکوزن: اشتباه کردم که روی فلوریان ویرتس قیمت گذاشتم
  • علی دایی تکذیب کرد؛ اصلا و ابدا مذاکره‌ای برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام
  • عکس| لحظه مصدومیت وحشتناک بازیکن بارسلونا در دیدار با رئال مادرید
  • اولین واکنش علی دایی به بازگشت به پرسپولیس
  • کاسه صبر بارسلونا لبریز شد: دی یونگ را با ۷۰ میلیون یورو می‌فروشیم
  • باخت‌های پیاپی مقابل رئال مادرید، هواداران بارسلونا را دلتنگ پپ گواردیولا کرد! / عکس
  • نبرد اسپانسرهای رئال مادرید و بارسلونا؛ کهکشانی‌ها با بیش از 200 میلیون یورو پیشتاز هستند
  • گران ترین تیم منتخب ال کلاسیکو
  • دردسر جدید رئال: این ستاره جدا نمی‌شود
  • دستینی اودوگی تحت عمل جراحی قرار گرفت؛ رویای حضور در یورو 2024 بر باد رفت!