Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دومین نشست مسئولان بسیج اساتید سراسر کشور باهدف هم‌افزایی میان مسئولان بسیج اساتید و تبیین برنامه‌های سال جاری 26 تیرماه در سازمان مرکزی دانشگاه آزاداسلامی برگزار می‌شود.

براساس این گزارش؛ سردار سپهر جانشین بسیج مستضعفین و سعیدرضا آملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در این نشست سخنرانی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است؛ انعقاد تفاهم نامه همکاری میان سازمان بسیج اساتید و شورای عالی انقلاب فرهنگی از دیگر برنامه‌های دومین نشست مسئولان بسیج اساتید کشور است.

انتهای پیام/

300 / 320 بسیج اساتید شورای عالی انقلاب فرهنگی بسیج مستضعفین سردار سپهر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسیج اساتید شورای عالی انقلاب فرهنگی بسیج مستضعفین سردار سپهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۷۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام کار فرهنگی منجر به رفع بسیاری از مشکل‌های کشور می‌شود

گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین ساعی صبح امروز سه‌شنبه در حاشیه اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی خوزستان در سال ۱۴۰۳ که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، اظهار کرد: امروز برای رونمایی از برش استانی سند مهندسی فرهنگی کشور در خوزستان هستیم. در کشور ظرفیت‌های زیادی در حوزه فرهنگ وجود دارد، ظرفیت‌هایی که در بخش دولتی، عمومی، خصوصی و مردمی است که اگر تمهید مناسبی صورت نگیرد، این امر می‌تواند به ضد تبدیل شود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: موازی کاری‌ها و کارهایی که بعضی از آنها همدیگر را خنثی می‌کنند، می‌تواند تنش و کاهش در مجموعه فعالیت‌های فرهنگی ایجاد کند اما اگر نوعی هماهنگی ایجاد شود، ساز و کارهایی برای پیشبرد آن موضوع در نظر گرفته شود، آنگاه این امر می‌تواند اتفاق مبارکی را رقم زند.

وی با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی شهرستان، استان، کشور و بالاتر از شورای فرهنگی استان، شورای عالی انقلاب فرهنگی وجود دارد، تصریح کرد: تلاش بر این بوده که ریل گذاری‌هایی را که بر اساس قانونگذاری‌ها و سند نگاری‌ها اتفاق می‌افتد تا خردترین سطوح یعنی سطح شهرستانی انجام دهیم تا این امر بتواند در قالب نظم بالاتر و جدی‌تری به هم افزایی برسد و مشکلات کشور را حل کند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اگر یک کار جدید در بخش فرهنگ صورت دهیم، بخش بزرگی از مشکلات ما در حوزه اقتصادی و سیاسی کشور حل خواهد شد؛ لذا با برکت این ریل گذاریی‌ها، قانونگذاری‌ها و سند نگاری‌ها و حل مشکل‌های در این حوزه، مردم منتفع شوند.

کد خبر 6062830

دیگر خبرها

  • بانکی پور: فرهنگ جزو اولویت‌های سازمان برنامه و بودجه نیست
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است
  • هدف‌گذاری برای تبدیل ایران به قطب توریست درمانی
  • نشست تخصصی «الگوی مردم پایه مشاغل برتر» برگزار می‌شود
  • ساعی: انجام کار فرهنگی منجر به رفع بسیاری از مشکل‌های کشور می‌شود
  • ضرورت تشکیل اتحادیه کشور‌های اسلامی برای دفاع از منافع مسلمانان
  • خسروپناه: حکمرانی را به مشارکت حداکثری مردمی تبدیل کنیم
  • انجام کار فرهنگی منجر به رفع بسیاری از مشکل‌های کشور می‌شود
  • خسروپناه: ویژگی محتوایی و جاودانگی قرآن پاسخگویی به پرسش‌های زمانه
  • مدل حکمرانی سلسله مراتبی هرمی به حکمرانی مردمی تبدیل شود