Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- با نظر سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ۲ بازیکن از این تیم کنار گذاشته شدند. تاریخ انتشار: 16:46 - 25 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۳۸۴۳

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، با تصمیم گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شایان مصلح و سروش رفیعی از فهرست این تیم کنار گذاشته شدند.

در این راستا، جزئیات کنار گذاشته شدن این ۲ بازیکن مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنار گذاشتن این ۲ بازیکن در شرایطی رخ داد که همه بازیکنان حاضر در اردوی ترکیه در جریان این موضوع بودند. یعنی همه می‌دانستند که قرار است امروز کالدرون اسامی بازیکنان مدنظرش را اعلام کند و یکی، دو نفر را هم کنار می‌گذارد.

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس به صورت خصوصی با مصلح و رفیعی صحبت و به آنها اعلام کرده بود که در فصل پیش‌رو نیازی به آنها نخواهد داشت. این تصمیم کالدرون کاملا فنی اتخاذ شده و هیچ دلیل دیگری هم ندارد. در پست سروش رفیعی، بازیکنانی نظیر  احمد نوراللهی، سیامک نعمتی و محمد حسینی حضور دارند که این روز‌ها توجه کالدرون را به خود جلب کرده‌اند.

همچنین به نظر می‌رسد با جدایی رفیعی، ماندن بشار رسن در پرسپولیس قطعی است. این هافبک عراقی فعلا در پرسپولیس می‌ماند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کالدرون میزان پرسپولیس لیگ برتر سروش رفیعی شایان مصلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۷۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل غیبت ۳ ستاره پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!

آفتاب‌‌نیوز :

تمرینات پرسپولیس بعد از چند روز تعطیلی درحالی از دیروز شروع شد که به غیر از اوسمار که در راه سفر به ایران است و نتوانسته بود در اولین جلسه تمرینی سال جدید حضور پیدا کند،۳ ستاره قرمز‌ها هم غیبت داشتند.

مهدی ترابی که به دلیل سرماخوردگی شدید نتوانست تیم ملی را در دو بازی مقابل ترکمنستان همراهی کند و در تهران ماند، به همراه دانیال اسماعیلی فر و سعید صادقی غایبان تمرین پرسپولیس بودند.

صادقی و اسماعیلی فر هم سرماخوردگی شدیدی داشتند و بعد از هماهنگی با کادر پزشکی پرسپولیس در خانه ماندند تا استراحت کنند.

همچنین قرار است ملی پوشان پرسپولیس هم بعد از اتمام بازی‌های ملی از آخر همین هفته به تمرینات اضافه شوند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • براهیم دیاز و سر کار گذاشتن بازیکنان مراکش هنگام عکس گرفتن! / فیلم
  • دلیل غیبت ۳ ستاره پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!
  • دلیل غیبت ۳ بازیکن پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!
  • اوسمار به تمرین امروز هم نمی‌رسد
  • استوری متفاوت سروش رفیعی؛ سلام نظامی کنار عبدالکریم حسن!
  • زمان بازگشت اوسمار مشخص شد
  • عکس| سلام ویژه سروش رفیعی بعد از جشن تولد
  • احترام نظامی سروش رفیعی در تولد ۳۴ سالگی
  • جشن تولد ستاره پرسپولیس به همراه دو دخترش
  • پایداری وضعیت سدهای کهگیلویه و بویراحمد