Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از کرج، محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج، محمدرضا بلیاد معاون آموزش های عمومی و مهارتی واحد کرج و فرزاد نصری مدیر روابط عمومی این دانشگاه ضمن بازدید از کلینیک تخصصی مغز و شناخت، از نزدیک با نحوه ارائه خدمات در این مرکز آشنا شدند.

پیمان حسنی ‌ابهریان، رئیس مرکز مغز و شناخت پژوهشگاه علوم شناختی در این بازدید ضمن همراهی بازدیدکنندگان به تشریح فعالیت های کلینیک مغز و شناخت در دو حوزه شناختی و ارائه خدمات توانبخشی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که چندی پیش با اتفاق تنی چند از مسئولین این کلینیک از توانمندی های دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج بازدید کرده بود، توانمندی ها و زیرساخت های پزشکی و روانشناسی این دانشگاه را برای راه اندازی مرکز تخصصی مغز و شناخت مناسب عنوان کرد.

برهانی فر و بلیاد نیز ضمن اعلام آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، از پیشنهاد مطرح شده استقبال کرده و اعلام کردند: در پی توافقات به عمل آمده بررسی های لازم به منظور آغاز روند اجرایی و اخذ مجوزهای لازم به زودی آغاز می شود.

برهانی فر در همین زمینه تصریح کرد: به منظور بررسی راهکارهای راه اندازی این کلینیک تخصصی، ابتدا تیم های کارشناسی با همکاری هر دو طرف تشکیل و پس از بررسی های کارشناسانه، حوزه های تخصصی فعالیت توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در شهرستان کرج و استان البرز مشخص خواهد شد.

298 / 167 دانشگاه آزاداسلامی واحد کرج کلینیک تخصصی مغز و شناخت راه اندازی کلینیک تخصصی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاداسلامی واحد کرج راه اندازی کلینیک تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۷۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروندان پاسخ های خود را از این سامانه بگیرند | معاون شهردار تهران: کلینیک مشاوره راه اندازی می شود

به گزارش همشهری آنلاین، مجید باقری در نشست خبری خود با اصحاب رسانه با بیان اینکه همزمان با پویش امید و افتخار در شهرداری تهران برای انسجام داخلی در این مجموعه ۵۲ رویداد در روزهای چهارشنبه تحت عنوان «پویش همدلی و اتحاد» برگزار شد، اظهار کرد: یکی از تحولات چهارگانه شهرداری تحول درون زا بود که پویش همدلی و اتحاد در همین راستا برگزار شد.

وی ادامه داد: سعی شد هر هفته یک رویداد مهم برگزار شود که در این راستا صدور احکام افزایش حقوق و مزایای تمامی کارکنان برای اولین بار در فروردین ماه برگزار شد.

باقری با بیان اینکه آنچه اهمیت دارد این است که وقتی فراخوانی برای حضور داوطلبانه کارکنان منتشر می شود، کارکنان مشارکت خواهند کرد یا خیر، گفت: علیرغم بمباران خبری در فضای مجازی، هرچه بوی امید و تعهد برای کارکنان می دهد، مورد هدف قرار می گیرد. در روزهای نخست رونمایی از بسته خرسندساز برخی گفتند این بسته مقروض ساز است اما خوشبختانه استقبال خوبی از تسهیلات این بسته صورت گرفت.

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با تأکید بر اینکه ۱۷ هزار نفر از کارکنان در رویدادهای ورزشی شرکت کردند، یادآور شد: در برنامه ورزش خانوادگی که در مجموعه اراضی عباس آباد برگزار شد، نیز پنج هزار نفر مشارکت داشتند.

وی افزود: با جلساتی که با وزارت کار و سازمان اداری و استخدامی داشتیم، تمام زیرساخت ها ایجاد شده که روند از بین نرود و افزایش حقوق قانونی در فروردین ماه اعمال شود.

باقری با بیان اینکه رونمایی از بسته انگیزشی و رفاهی کارگران پیمان های حجمی، برگزاری همایش پیشکسوتان مدیریت شهری، اجرای طرح QRکد و همایش فصلی مدیران از جمله برنامه های شهرداری برای کارکنان بود، خاطرنشان کرد: استقرار ۱۸ هزار QR کد در طول این مدت انجام شد و با تغییر جایگاه مدیریتی، کدها نیز تغییر خواهد کرد و این کدها روی میز کارکنان نصب شده و افراد می توانند انتقادات و پیشنهادات را بر اساس این کدها ثبت کنند و برای ما قابل مشاهده باشد.

وی با اشاره به ارائه ۳۰ هزار خدمت توسط نیروهای شرکت شهر سالم به زائران اربعین در سال جاری، تصریح کرد: رویداد بزرگ جابجایی نیروی انسانی، رونمایی از سامانه من شهردارم، راه اندازی سامانه آموزش مجازی برای کارکنان، اجرای همایش پیاده روی کارکنان و برگزاری سومین رویداد ایده پردازی تهران۱۴۰۴و صدور کارت شناسایی برای کارکنان و تحقق هزار و ۱۰۰ پروژه دوره اول طرح من شهردارم از جمله اقدامات در قالب همایش همدلی و اتحاد به شمار می‌رود.

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با بیان اینکه تلاش بر این بود که هر هفته رونمایی از دستاورد جدیدی برای نیروهای انسانی شهرداری برگزار کنیم، گفت: تمام این اقدامات با مطالعات، کارشناسی، امکان سنجی و اختصاص بودجه انجام می شود. از بین تمام این اقدامات، تنها ترمیم حقوق صورت نگرفت و باعث شد دیگر اقدامات به حاشیه برود. ما تلاش بر این داشتیم که مشارکت کارکنان را در بخش های دیگر جلب کنیم.

باقری با اعلام اینکه ۴۵ هزار نفر در جشن های شهرداری تهران در برج میلاد حضور یافتند، خاطرنشان کرد: تمام کسانی که در قالب بسته خرسندساز درخواست تسهیلات داشتند، تسهیلات خود را دریافت کردند و تعدادی از کارکنان برخی سازمان ها و شرکت ها باقی مانده که در سال آینده انجام خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه میزان مشارکت کارکنان در برنامه ها نوعی شاخص ارزیابی عملکرد محسوب می شود، اظهار کرد: ما دو نگرش سنجی انجام دادیم و نظرات کارکنان در خصوص مؤلفه ها اخذ شد.

رونمایی از سامانه پاسخ به پرسش‌های متداول شهروندان؛ سال آینده

باقری همچنین تصریح کرد: ما پرسش های متداول مردم از شهرداری تهران را در بخش های مختلف به تعداد ۷۰۰ مورد احصا کردیم و پاسخ تمام این پرسش ها داده شد که در یک سامانه آماده شده و اوایل سال آینده رونمایی خواهد شد. شهروندان می توانند به این سامانه مراجعه و پاسخ پرسش های خود را دریافت کنند و اگر برای پرسش های تخصصی خود پاسخی نیافتند، به کلینیک مشاوره ما مراجعه کنند. در تمام حوزه های تخصصی شهرداری تهران کلینیک های مشاوره پیش بینی شده است. سامانه پرسش و پاسخ و کلینیک مشاوره هم در اوایل سال آینده آغاز به کار خواهند کرد.

کلینیک مشاوره راه اندازی می شود

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با بیان اینکه یکی از زحمتکش ترین بخش های مجموعه مدیریت شهری سامانه ۱۳۷ است، یادآور شد: ما هیچ گاه تذکری در مورد نوع برخورد نیروهای انسانی سامانه ۱۳۷ با مردم نداشتیم و تذکر اعضای شورا در رابطه با پیگیری امور بوده است. نگاه ما این است که مشکلات مردم توسط سازمان بازرسی مورد بررسی قرار بگیرد. درمجموع آموزش ها توسعه پیدا کرد و هماهنگی های داخلی انجام شد و امروز نرخ زمان پاسخگویی به شهروندان به حد قابل قبولی رسیده و با راه اندازی کلینیک مشاوره بخشی از فشار به مردم کاسته خواهد شد.

وی در خصوص شرایط معیشتی راهبران مترو هم یادآور شد: شهرداری نسبت به این موضوع بی تفاوت نیست. اگر سختی کار را در نظر بگیریم چند گروه در شهرداری، شرایط سختی دارند و از جمله می توان به فعالیت نیروهای بخشی از سازمان بهشت زهرا(س)، شرکت شهربان و حریم بان، سازمان آتش نشانی و یا شرکت مترو اشاره کرد.

باقری با بیان اینکه طیف وسیعی از مشاغل در شهرداری وجود دارد و نگاه ما نقطه ای و جزیره ای نیست، تأکید کرد: متناسب با شرایط شغلی و نوع خدمات و زحمات آنها، جبران زحمت خواهد شد.

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با بیان اینکه اولویت ما برای کارکنان ارتقاء بهره وری نیروهای انسانی است، تصریح کرد: یکی از مصادیق بهره وری این است که هرجا به نیروی انسانی نیاز داریم، آن بخش را تقویت کنیم. ما از ابتدای سال روزانه حدود هفت نفر خروج نیروی انسانی داشتیم و هرجا نیاز بود جذب نیرو صورت گرفته است.

کد خبر 839775 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها مشاوره شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • تولید لباس فرم مدارس با رعایت الگوی پوشش ایرانی و اسلامی
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای تولید لباس فرم مدارس با رعایت الگوی پوشش ایرانی و اسلامی
  • آشنایی با هوش مالی در بازارچه دانش‌آموزی سما
  • آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی اشکذر برای اسکان مسافران نوروزی
  • شهروندان پاسخ های خود را از این سامانه بگیرند | معاون شهردار تهران: کلینیک مشاوره راه اندازی می شود
  • واحد پردیس علم و فناوری دانشگاه تهران در شهرستان خواف راه‌اندازی می‌شود
  • برپایی نمایشگاه «آیین سرزمین من» در سمای واحد فسا
  • برپایی نمایشگاه«آیین سرزمین من» در سمای واحد فسا
  • تصویب راه اندازی شش پردیس علم و فناوری دانشگاه تهران/ واحد پردیس علم و فناوری در شهرستان خواف راه‌اندازی می‌شود
  • کمک ۱۰۰ میلیون تومانی دانشگاه آزاد بردسکن به ازدواج دانشجویی