Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا ازفارس، در دیداری که حجت السلام و المسلمین محمد صادق محرابی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی فارس با معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس داشت از فعالیت های انجام شده این معاونت دردهه کرامت مانند برگزاری جام فوتبال هیات های مذهبی و شادپیمایی که همزمان با روز بزرگداشت شاهچراغ(ع)  با حضور 40هیات مذهبی و با شرکت 3هزارنفر برگزارشد، تقدیر صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس دراین دیدار اظهارداشت : فعالیت های انجام شده توسط معاونت فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان فارس مانند برگزاری مسابقات بین المللی قرآن پایتختی جوانان جهان اسلام، مسابقات ملی و استانی قرآن ورزشکاران و جوانان بسیار ارزشمند است. حجت السلام و المسلمین محمد صادق محرابی ضمن تاکید بر افزایش پیوند بین حوزه جوانان، ورزش و تبلیغات اسلامی، بیان کرد: ورزش تسهیل تهذیب باید درکنار یکدیگر باشند و در همین راستا تلاش می شود درغالب تفاهم نامه همکاری مشترک جام طلاب وجام فوتبال هیات های مذهبی  شهر شیراز برگزارشود. درادامه این جلسه علی رضایی معاون فرهنگی و امورجوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس ضمن تقدیر از توجه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس به فعالیت های فرهنگی صورت گرفته توسط این معاونت گفت: با توجه به اینکه اغلب افراد حاضر در هیات های مذهبی و طلاب  درسنین جوانی هستند از همکاری با سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس و بهره مندی از مشاوره و راهنمایی آنها در زمینه خدمات رسانی به این اقشار استقبال می کنیم. وی اظهار امیدواری کرد که در سال 1398 چندین سمن با موضوع ترویج فرهنگ قرآنی و نماز در  اداره کل ورزش و جوانان ثبت شود تا بدین وسیله زمینه حضور هرچه بیشتر جوانان درفعالیت های قرآنی فراهم شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان تبلیغات اسلامی فعالیت های فرهنگی معاون ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۷۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بهره‌گیری از جوانان برای تولیدات فرهنگی و هنری تراز انقلاب

ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بر ضرورت تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب اسلامی از سوی انجمن‌ها و مؤسسات قرآنی تأکید کرد.

اعظم روانشاد امروز، ۲۶ اسفندماه، در آیین اختتامیه جشنواره ملی داستانک کودک فلسطینی که در سالن شهید حیدریان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۲ با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بسیج هنرمندان استان برنامه‌های مختلفی اجرا شد، ضمن تقدیر از برگزارکنندگان جشنواره، با بیان اینکه سال‌هاست که مسلمانان با قصه پر غصه غزه دردآشنا هستند، اظهار کرد: نسل‌کشی‌های رژیم صهیونیستی نباید به فراموشی سپرده شود.

وی با اشاره به نقش پررنگ هنر در بروز مطالبات اجتماعی، بیان کرد: نباید از ظرفیت هنری و فرهنگی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین غافل باشیم و باید با تولید آثار مجازی، کلیپ، انیمیشن، نقاشی و شعر، داستان، داستانک، بیانگر مطالبات مردمی باشیم که سالیان سال در مقابل ظلم ایستادگی می‌کنند.

روانشاد با اشاره به ارسال ۵۶۰ اثر به جشنواره داستانک ملی فلسطین در لرستان، گفت: تاکنون فعالیت‌های خوبی به مدد هنرمندان و نویسندگان در حمایت از مردم غزه انجام شده ولی لازم است این فعالیت‌ها با حضور متفکران به جریانی ماندگار بدل شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بر ضرورت تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب اسلامی از سوی انجمن‌ها و مؤسسات قرآنی تأکید کرد و گفت: با توجه به اینکه در گام دوم انقلاب بر حضور جوانان تأکید شده، در سال ۱۴۰۳ که آغاز و پایانش با ماه مبارک رمضان است، امیدواریم شاهد اجرای برنامه‌های فرهنگی با محوریت برنامه‌های تراز انقلاب اسلامی با حضور هر چه بیشتر جوانان باشیم.

وی با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از جوانان برای تولیدات فرهنگی و هنری تراز انقلاب، گفت: از ایده‌ها و خلاقیت‌های در تراز انقلاب اسلامی حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تقدیر از رییس شورای هیئات مذهبی مازندران
  • جوانان در سن ازدواج از ۱۶ میلیون نفر به ۱۲ میلیون نفر کاهش یافت
  • معاون وزیر ورزش: دولت مجوز واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک ها را داده است!
  • اسبقیان: در سال ۱۴۰۲ دو اتفاق و رویداد مهم در کشور رخ داد
  • لزوم بهره‌گیری از جوانان برای تولیدات فرهنگی و هنری تراز انقلاب
  • ۵۶۰ اثر به جشنواره داستانک ملی فلسطین در لرستان ارسال شد
  • تقدیر از قاری و حافظ نوجوان برنامه محفل
  • برگزاری بیش از ۱۵۰ مورد جشنواره های فرهنگی ورزشی شهری و بومی محلی در پارس آباد
  • برگزاری بیش از ۴۳۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی و جوانان در شهرستان خلخال
  • انتقاد فرماندار شیراز از دستگاه‌های متولی فرهنگ درباره فضاسازی ماه رمضان و نوروز