Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور ۲۰ کیلومتر از بزرگراه اردبیل – مشگین‌شهر تکمیل و زیر ترافیک خواهد رفت.

به گزارش ایسنا، محبوب حیدری در جریان بازدید از فازهای اجرایی بزرگراه اردبیل – مشگین‌شهر اظهار کرد: احداث این بزرگراه از چند سال پیش شروع شده و قرار است به طول ۸۵ کیلومتر در این محدوده پروژه عملیاتی شود که ۴۵ کیلومتر از این محور در سال‌های گذشته تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: از ۴۰ کیلومتر باقیمانده این محور ۲۰ کیلومتر قرار است در سفر رئیس جمهور تکمیل و به بهره‌برداری برسد.


مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل به افزایش اکیپ‌های اجرایی در این مسیر اشاره کرد و افزود: در باقیمانده این بزرگراه پروژه با قوت و قدرت و بکارگیری تجهیزات و امکانات راهسازی در جال انجام است که امیدواریم تا پایان امسال بخش عمده‌ای از این پروژه تکمیل شده و به ایمنی تردد مردم کمک کنیم.


حیدری با قدردانی از تلاش و پیگیری استاندار اردبیل و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در تزریق اعتبار برای این پروژه تصریح کرد: دو سال پیش مجموع اعتبار این پروژه دو میلیارد تومان بوده که ما در سال گذشته این رقم را به ۱۴ میلیارد تومان افزایش دادیم.


وی، اعتبار پروژه بزرگراهی اردبیل – مشگین‌شهر را در سالجاری ۲۴ میلیارد تومان دانست و بیان کرد: با تخصیص کامل این منابع بخش عظیمی از مطالبات پیمانکاران، پرداخت و خود پروژه نیز جان دوباره‌ای خواهد گرفت.


مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: با بهره‌برداری از فاز نخست این پروژه با اعلام رسمی پلیس راه استان میزان تصادفات در این محور حادثه‌خیز تا ۶۰ درصد کاهش یافته و هموطنان در این مسیر با ایمنی بیشتر و خیال راحت تردد خواهند کرد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه اردبیل جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۷۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ کیلومتر بزرگراه زاهدان- میرجاوه زیر بار ترافیک رفت

۱۱ کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان - میرجاوه امروز با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، معاون هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مسئولان زیر بار ترافیک رفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، 11 کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان- میرجاوه امروز با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، معاون هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مسئولان زیر بار ترافیک رفت.

عطاءاله اکبری در این مراسم، اظهار داشت: با توجه به اینکه مرز میرجاوه به عنوان یکی از مهمترین گذرگاه‌های مرزی بین ایران و پاکستان موقعیت طلایی را برای تجارت و مبادلات مرزی دو کشور فراهم کرده است، از سال گذشته عملیات ساخت بزرگراه در مسیر زاهدان- میرجاوه به همت این اداره‌کل آغاز شد، به‌طوری که پارسال حدود هفت کیلومتر و امسال 11 کیلومتر آن با اعتبار 250 میلیارد تومان زیر بار ترافیک رفت.

وی افزود: این اداره کل همچنین بنا دارد به منظور توسعه هر چه سریع‌تر سیستان و بلوچستان در کنار افزایش ایمنی مسافران  عملیات ساخت 20 کیلومتر دیگر بزرگراه را در این محور مهم ترانزیتی استان سال آینده آغاز کند تا به توسعه مرز میرجاوه به عنوان دالان ترانزیتی محور شرق و کریدور شرق به غرب، راه دسترسی سریع به مناطق مختلف کشور پاکستان به ویژه بندر کراچی کمک کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، تاکید کرد: همچنین با بهره‌برداری بزرگراه در این مسیر ضمن کاهش مسافت، ارتقای سطح ترانزیت بار به افزایش ایمنی سفر مسافران به زائران کشور دوست و همسایه پاکستان که در مناسبت‌های مذهبی به ویژه محرم همه ساله از طریق مرز میرجاوه وارد کشور می‌شوند کمک قابل توجهی می‌شود.

اکبری خاطرنشان کرد: در مجموع با توجه به  موقعیت جغرافیایی و وجود ظرفیت‌ها و توانمندی‌های متعدد این استان با تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های مهم جاده‌ای دستیابی به توسعه محقق می‌شود، چرا که حیات اقتصادی منطقه وابسته به شبکه حمل و نقل است و این استان نیز از مزیت نسبی حمل و نقل و ترانزیت بین‌الملل برخوردار است با تلاش  این اداره‌کل در آستانه نوروز 1403 حدود 75 کیلومتر بزرگراه با اعتبار هزینه شده دو هزار و 270 میلیارد تومان زیر بار ترافیک رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • 17 کیلومتر بزرگراه اردبیل – سرچم بازگشایی شد
  • افتتاح ۷ پروژه راه روستایی استان بوشهر‌
  • ماده ۲۷ ناجی پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی اردبیل شد
  • ۶ پروژه ورزشی استان اردبیل در سال جاری افتتاح شد
  • افتتاح ۱۷ کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل
  • بازگشایی ۱۷ کیلومتر از بزرگراه اردبیل -سرچم
  • ۱۱ کیلومتر بزرگراه زاهدان- میرجاوه زیر بار ترافیک رفت
  • روان‌سازی ترافیک غرب تبریز با افتتاح تقاطع غیرهمسطح قراملک
  • ۲۰ کیلومتر از بزرگراه زاهدان- بیرجند زیر بار ترافیک رفت
  • مبل ساز متقلب در اردبیل محکوم شد/ محکومیت ۲۶ میلیاردی طلافروش مشگین شهری