Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه‌های ایرانسل برای حضور در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ ۲۰۱۹) اعلام شد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی ایرانسل، با هدف ارائه چکیده‌ای از فعالیت‌ها، ایرانسل غرفه‌های جداگانه‌ای در سالن‌های ۶، ۸-۹، ۱۸، ۲۷ و ۳۸ و محوطه نمایشگاه در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایرانسل غرفه اصلی خود در ورودی سالن ۳۸ را به دو بخش خدمات به مشترکان شخصی و سازمانی تقسیم کرده است. در بخش خدمات شخصی به معرفی خدماتی نظیر VoLTE، VoWiFi، اینترنت پرسرعت همراه LTE و ثابت TD-LTE، تلویزیون اینترنتی ایرانسل(لنز)، اپلیکیشن و سیم‌کارت کودک، «ایرانسل من»،حساب چندکاربره و جدیدترین محصولات و خدمات خود می‌پردازد.

همچنین در بخش فروش سازمانی نیز خدماتی نظیر اینترنت اشیاء، شهر هوشمند وخدمات پرداخت الکترونیکی و سیم‌کارت NFC، خدمات ابری، WiFi شرکتی و محصولات متنوع دیگر، مخصوص سازمان‌ها و شرکت‌ها که برای آشنایی مخاطبان و ارائه توضیحات لازم به علاقه‌مندان معرفی می‌شود.

علاوه‌براین، ایرانسل در غرفه سالن ۲۷ خود با هدف ارتباط بیشتر با افراد مستعد همکاری و ایجاد روابط نزدیک بین منابع انسانی ایرانسل و متقاضیان شغل، حضور دارد و متقاضیان فرصت‌های همکاری می‌توانند با مدیران و کارشناسان ایرانسل گفت و گو کنند.

بزرگترین اپراتور دیتای ایران، در سالن ۱۸ نیز به ارائه دستاوردها در حوزه تولید ملی می‌پردازد.

ایرانسل با توجه به اهمیتی که برای همکاری با استارتاپ‌ها قائل است، غرفه‌ای به منظور همکاری مشترک و معرفی شرکت‌های همکار ایرانسل مثل چارخونه، گپ و نیوار در سالن ۸-۹ که ویژه استارتاپ‌هاست، تدارک دیده است. علاقه‌مندان با توجه به توانایی‌های خود می‌توانند جهت مذاکره و معرفی قابلیت‌های خود برای سرمایه گذاری در این حوزه، با متخصصان ایرانسل دیدار و گفت‌وگو کنند.

علاوه بر این در روزهای برگزاری نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۹ جلسات سخنرانی با موضوعات روز تکنولوژی توسط معاونان، مدیران و میهمانان ایرانسل و شرکت‌های همکار این شرکت در بخش «الکامپ ترندز»، سالن ۶، برگزار خواهد شد.

ایرانسل در بخش غرفه‌های بیرونی در محوطه نمایشگاه، مقابل سالن ۳۸، به ارائه خدماتی نظیر تبدیل سیم‌کارت‌های ۳G به ۴G و ارائه مودم‌های اینترنت ثابت و همراه می‌پردازد.

نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۹ از پنجشنبه ۲۷ تا یکشنبه ۳۰ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸، پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ايرانسل اپراتور نمایشگاه الکامپ 2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۷۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه قرآن، باید سرشار از پیام‌های قرآنی باشد

ایسنا/خراسان رضوی کاتب بزرگترین قرآن جهان گفت: به نظرمی‌رسد در نمایشگاه قرآن باید قرآن در اولویت باشد، اما تعداد بسیاری از غرفه‌ها فاقد قرآن و پیام‌های قرآنی هستند، در حالی که نمایشگاه قرآن باید سرشار از آیات قرآن باشد.

علی‌اکبر اسماعیلی قوچان در گفت‌وگو با ایسنا در حاشیه رونمایی از دومین قرآن بزرگ پارچه‌ای جهان در هفدهمین نمایشگاه قرآن مشهد اظهار کرد: این قرآن که توسط یکی از شاگردانم به نام شاهین برجسته ثانی در حال تکمیل است، به عنوان دومین قرآن بزرگ هنری مطرح است. البته که این کار بسیار خوب است و نیاز به تشویق و حمایت جوانان هنرمندی چون او در این عرصه داریم تا شاهد حضور هنرمندان بیشتری در این وادی باشیم.

وی ادامه داد: سخت‌کوشی و کار مداوم در عرصه هنر برای به نتیجه رسیدن بسیار اهمیت دارد، تجاربی که در تهیه و ساخت اوراق مناسب و ماندگار در طول زمان برای نوشتن قرآن به دست‌آوردم منحصر به‌فرد است و کمتر کسی بدان دست یافته است. در حالی که بسیاری آثار خطاطی و نقاشی پس از خارج شدن از قاب، ماندگاری‌شان به خطر می‌افتد، ما در کتابت قرآن از پارچه‌ای استفاده کردیم که انعطاف‌پذیری بالایی دارد و دچار آسیب کمتری می‌شود.

اسماعیلی قوچانی در خصوص برگزاری هفدهمین نمایشگاه قرآن مشهد عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه اقدام خوبی است و کارهای خوبی در این نمایشگاه اتفاق افتاده است که می‌تواند در معرض دید مخاطب قرار گیرد، اما اشکالاتی نیز در آن مشاهده می‌شود. به نظرمی‌رسد در نمایشگاه قرآن باید قرآن در اولویت باشد، اما تعداد بسیاری از غرفه‌ها فاقد قرآن و پیام‌های قرآنی هستند، در حالی که نمایشگاه قرآن باید سرشار از آیات قرآن باشد.

وی با اشاره به آشنا نبودن بسیاری افراد با مسئولین قرآنی شهر تأکید کرد: چنین نمایشگاه‌هایی فرصتی است تا مردم با مسئولین و فعالان قرآنی شهرشان آشنا شوند و برای این اتفاق، حداقل کار ممکن این است که ورود آن‌ها به نمایشگاه در تربیون اعلام شود. بدین ترتیب امکان ارائه نظرات و پیشنهادات مردم و برخی غرفه‌داران برای بهبود کمی و کیفی وضعیت نمایشگاه قرآن در دوره‌های آتی فراهم می‌شود.

اسماعیلی قوچانی افزود: از جمله کارهایی که خوشنویسان این نمایشگاه می‌توانند انجام دهند، نوشتن آیاتی از قرآن به خط زیبا است تا آن را در اختیار مخاطبان به‌ویژه کودکان و نوجوان قرار دهند. بدین ترتیب هم خاطره‌ای برای آنان می‌شود و هم با استفاده از حس زیبادوستی، منجر به ایجاد علاقه در آنان می‌شوند.

وی اظهار کرد: حتی می‌توان برای این کار تمامی غرفه‌ها را موظف کرد تا از حضور یک خطاط و خوش‌نویس بهره گیرند و آیاتی چند از قرآن را در مکان‌های مختلف غرفه خود قرار دهند، البته انتخاب این آیات باید به تناسب زمانه و کاربرد آن برای مردم انتخاب شود. در واقع نمایشگاه قرآن باید رسانه پیام‌هایی به‌ویژه اخلاقی اگرچه کوتاه از قرآن باشد. این پیام‌های کوتاه در ذهن مخاطب ماندگار خواهد بود.

کاتب بزرگترین قرآن هنری جهان با بیان اینکه نمایشگاه قرآن آن‌طور که باید باشد، معرفی نشده است، ادامه داد: آثار خوشنویسی که در این نمایشگاه عرضه می‌شود، تنها به ‌واسطه خط‌ مهم نیست، بلکه نوعی علم است، به‌گونه‌ای که خوانش بسیاری از خطوط هنری نیاز به مهارت دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۹ ایستگاه نوروزی در مبادی البرز به مسافران خدمات ارائه می‌دهند
  • گذری بر حال و هوای هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد
  • افتتاح بزرگترین و مجهزترین سالن ورزشی بدنسازی در جنوب فارس
  • نمایشگاه قرآن، باید سرشار از پیام‌های قرآنی باشد
  • نمایشگاه ایران اکسپو با حضور ۳ هزار تاجر خارجی برگزار می شود
  • ۱۰ دلیل برای استفاده از اسپیس فریم در سازه‌های نمایشگاهی
  • نمایشگاه بهاره با ۱۴۰ غرفه در لرستان
  • تشریح خدمات جدید اپلیکیشن «تأمین من»
  • خدمات جدید اپلیکیشن «تامین من»
  • استقبال نوروزی موزه فرش با بزرگترین اثر گنجینه/ فرش تخت جمشید رونمایی شد