Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا میرزایی، هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان تأکید کرد که تمامی بازی‌های فصل آینده برای سپاهان حکم فینال را دارند. ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

رضا میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم شرایط تیم سپاهان را مطلوب خواند و اظهار داشت: ما در هفته‌های اخیر تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و یک اردوی هفت روزه هم در کردان داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت سه بازی دوستانه هم با پدیده، بادران و پیکان انجام دادیم تا بازیکنان بیشتر با یکدیگر هماهنگ شوند. مطمئناً بعد از اردوی ترکیه وضعیت ما بهتر از این هم خواهد شد و با بهترین شرایط ممکن وارد فصل خواهیم شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: سپاهان یک باشگاه کاملاً حرفه‌ای است و این برای بازیکنان بسیار خوب است که در چنین فضایی حضور دارند. از طرفی حضور امیر قلعه‌نویی هم نظم خاصی را در تیم ایجاد کرده است و جدا از مسائل فنی، این مربی به خوبی تیم را مدیریت می‌کند. ما امسال تیم خوبی داریم و به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کنیم.

هافبک تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این پرسش که اصلی‌ترین رقیب این تیم برای قهرمانی چه تیمی است، تصریح کرد: از حالا نمی‌توان در این مورد صحبت کرد. باید منتظر شروع لیگ باشیم تا شرایط تیم‌ها را ببینیم. ما که تنها هدف‌مان قهرمانی است و برای قهرمان شدن 30 بازی داریم که هر کدام حکم یک فینال مهم را دارند. اگر قهرمانی می‌خواهیم باید از همین ابتدا بهترین نتایج را بگیریم.

میرزایی با اشاره به وضعیت خودش برای فصل جاری خاطرنشان کرد: من فصل خوبی را در فولاد پشت سر گذاشتم، ولی در فصل جدید باید قوی‌تر از پارسال باشم. امیدوارم بهترین عملکرد را داشته باشم تا هواداران و کادر فنی راضی باشند.

تابش: کی‌روش پنجشنبه به اردوی سپاهان اضافه می‌شود/ تمام تلاش‌مان را برای جذب وحید امیری کردیم

 

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سپاهان اصفهان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاهان اصفهان سپاهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۷۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اجرای فوق‌العاده هادی چوپان در فینال آرنولد کلاسیک انگلیس؛ هادی با این فیگورها قهرمان شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

tags # هادی چوپان سایر اخبار از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! چگونه رابطه جنسی اجداد ما با نئاندرتال‌ها آنها را منقرض کرد؟! وجود یک پستاندار با توانایی تولید مثل بدون آلت تناسلی!

دیگر خبرها

  • آزادکاران جوان ایران قهرمان شدند
  • واکاوی تقابل سپاهان و گل‌گهر؛ برد اقتصادی
  • تاج‌الدینوف به دنبال دومین طلای آسیایی
  • (ویدئو) اجرای فوق‌العاده هادی چوپان در فینال آرنولد کلاسیک انگلیس؛ هادی با این فیگورها قهرمان شد
  • آپادانا قهرمان لیگ فوتبال ۱۳ سال بابل
  • وداع فوتبال آسیا با آخرین قهرمان جام ملتها
  • کاپیتان تیم ملی هندبال ساحلی ایران:خیلی دوست دارم لحظه تحویل سال در حرم امام رضا (ع) باشم
  • هدفم پوشیدن پیراهن تیم ملی است/ دوست دارم لحظه تحویل سال در حرم امام رضا (ع) باشم
  • به زانو در آوردن قهرمان: غولی که گواردیولا ساخته
  • پنج تغییر کلیدی در ترکیب سپاهان برای تقابل با گل‌گهر