Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سید یاسر رایگانی درباره اینکه چرا با وجود رسیدن قیمت بلیت هواپیما در مسیر تهران – مشهد به یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در ایام ولادت امام رضا (ع) تعزیرات ورود نمی‌کند؟ افزود: بار‌ها این موضوع را اعلام کرده‌ایم و امروز هم با قیمت یک میلیون و ۱۹۰ هزار تومانی بلیت هواپیمای تهران – مشهد مواجه بودیم.

وی گفت: با وجود درخواست‌های مکرر سازمان تعزیرات در خصوص سر وسامان دادن به قیمت بلیت‌ها، شاهدیم در برخی خطوط پر مسافر تا ۶ برابر قیمت دیگر روزها، بلیت به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رایگانی افزود: هرچه مصاحبه می‌کنیم و فریاد می‌زنیم راه به جایی نمی‌رسد و شرکت‌های هواپیمایی آزادسازی را با رهاسازی اشتباه گرفته‌اند و چندمین بار می‌گویم وضع قیمت بلیت هواپیما در برخی خطوط پرمصرف رها شده است و هیچ نظارتی نمی‌شود.

سخنگوی سازمان تعزیرات گفت:، چون قیمت کف و سقف مشخص نیست تعزیرات هم کاری نمی‌تواند بکند و فقط امیدواریم که این مصاحبه‌های مکرر اتفاقی را رقم بزند.

رایگانی افزود: این ظلم به مردم است و در شرایطی که قیمت بلیت هواپیما از تهران به مشهد حداکثر ۳۵۰ هزار تومان است چرا برخی روز‌ها به یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌رسد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه قیمت قطار هم در همین مسیر به حدود ۴۵۰ هزار تومان رسید آیا ورود کرده‌اید؟ گفت: گزارشی داشتیم و معاون حقوقی شرکت راه آهن به سازمان تعزیرات دعوت شد و موضوع را بررسی کردیم.

سخنگوی سازمان تعزیرات افزود: این مبالغ در واقع برای خدمات اضافه‌ای است که دفاتر گردشگری با عنوان هتل و خدمات ترانزیتی و گردشگری به این بلیت‌ها اضافه می‌کنند و شرکت راه آهن در این خصوص تخلفی مرتکب نشده است.

رایگانی گفت: اشکال در نحوه درج آگهی است که قرار شد شرکت‌ها ملزم شوند قیمت بلیت قطار و هزینه این خدمات اضافه را جداگانه درج کنند. منبع:چمدان

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ایرانگردی گردشگری قیمت بلیط هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۸۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت خودرهای ثبت‌نامی مصداق گران‌فروشی است

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: افزایش قیمت خودروهای ثبت‌نامی سال گذشته، مصداق گران‌فروشی است و در سازمان تعزیرات حکومتی قابل پیگیری خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد علی اسفنانی صبح امروز_ دوشنبه بیست و هفتم_ در نشست خبری اظهار کرد: قرار بر این بود تولید پژو پارس به علت رعایت نکردن استاندارهای لازم متوقف شود که در حال حاضر با توجه به رفع مشکلات و دستور رئیس جمهور به تولد خود ادامه خواهد داد.

وی افزود: شرکت خودروسازی سایپا نیز علاوه بر رفع مشکلات قطعه خود باید بدون افزایش قیمت، خودروهای ثبت‌نامی خود را تحویل خریداران بدهد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی ادامه داد: در سال جاری افزایش قیمت خودرو به لحاظ اینکه امسال قطعات ناموجود خود را با قیمت فعلی تهیه کرده‌اند مصداق گران فروشی است و در سازمان تعزیرات قابل رسیدگی خواهد بود.

کد خبر 744784

دیگر خبرها

  • مبلغ استرداد بلیت هواپیما باید ظرف ۷۲ ساعت بازگردانده شود
  • سازمان هواپیمایی: شرکت‌ها باید به امور مسافران خود رسیدگی کنند
  • ممنوعیت فروش چارتری بلیت هواپیما در اربعین ۱۴۰۳
  • جزئیات اولین حراج سکه در سال جدید/ ۷۲۱۸ سکه فروخته شد
  • جزئیات اولین حراج سکه در سال جدید/ ۷۲۱۸ سکه فروخته شد+قیمت
  • عدم درج قیمت بالاترین آمار تخلفات در بازار را دارد
  • افزایش قیمت خودروهای ثبت‌نامی مصداق گران‌فروشی است
  • افزایش قیمت خودرهای ثبت‌نامی مصداق گران‌فروشی است
  • موافقت با صدور مجوز پروازهای فوق العاده برای شرکت های هواپیمایی
  • بخشنامه سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص رسیدگی به امور مسافران در شرایط غیرمترقبه