Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رقابت‌های پاورلیفتینگ با لوازم قهرمانی باشگاه‌های کشور جام شهدا با حضور ۱۲۸ ورزشکار از ۱۶ استان در تهران برگزار شد.

این رقابت‌ها در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان وپیشکسوتان مستر یک به مدت ۴ روز برگزار و با معرفی نفرات و تیم ها‌ی برتر به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراین رقابت‌ها استان اردبیل ۶ ورزشکار در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان داشت که مربی تیم اردبیل سلیم صادقی بود.

علی صفی زاده در وزن ۷۵ کیلو گرم جوانان با مجموع رکورد ۴۸۵ کیلو گرم و لطفعلی صادقی در وزن ۶۷ کیلوگرم با مجموع رکورد ۲۸۵ کیلوگرم در سکوی قهرمانی ایستادند.

انتهای پیام/ح

مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ باشگاههای کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پاورلیفتینگ اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۸۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی دارت‌باز اردبیلی به اردوی تیم ملی راه یافت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، شهلا رواجی نماینده دارت اردبیل در مسابقات جام برترین‌های دارت ایران (انتخابی تیم ملی) که روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین‌ماه در شهر سنندج برگزار شد، موفق به راه‌یابی به اردوی تیم ملی دارت بانوان کشور شد.
بر اساس اعلام انجمن دارت کشور اولین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی دارت بزرگسالان آقایان و بانوان، اردیبهشت‌ماه سال‌جاری با حضور دوازده دارت‌باز برتر انتخاب شده در شهر شاهرود برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی
  • حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند
  • بانوی دارت‌باز اردبیلی به اردوی تیم ملی راه یافت
  • مدال برنز مسابقات قهرمانی اسکیت کشور به دختر بجنوردی رسید
  • تیم ملی کشتی ایران رکورد تاریخش را در مسابقات قهرمانی آسیا شکست
  • سیستان و بلوچستان بر سکوی سوم رقابت کوراش قهرمانی کشور قرار گرفت
  • سیستان وبلوچستان برسکوی سوم مسابقات کوراش قهرمانی کشور