Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلی فاطمی نیا بعد از ظهر سه شنبه به مناسبت هفته حجاب و عفاف در نشست فرهنگی و تخصصی در جمعیت هلال احمر اردبیل تصریح کرد: دشمنان به دنبال تحمیل جنگ نیستند بلکه به دنبال از هم پاشیدن زندگی مسلمانان با تقدس زدایی از مادر و خانواده هستند.

وی یکی از برنامه‌های دشمنان در این خصوص را از بین بردن عفاف و حجاب در جامعه برشمرد و تاکید کرد که اعتقاد صحیح و راسخ زیربنای عفاف و حجاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان با اشاره به اینکه برای داشتن عفاف و حجاب باید اعتقادات خانواده و جامعه را اصلاح کنیم، اضافه کرد: حجاب و عفاف هم تکلیف شرعی و الهی و هم تکلیف عرفی، عقلی و قانونی در کشور ما است و همه موظف به رعایت آن هستیم.

وی با بیان اینکه هیچوقت انسان تن به تحمیل و زور نمی‌دهد، ادامه داد: با تحمیل، انسان محجبه نمی‌شود و با زور هم به چیزی عمل نمی‌کند، هر چند ممکن است در ظاهر تن به حجاب بدهد اما او اعتقاد قلبی به آن نخواهد داشت و تنها در ظاهر و در اماکن خاص حجاب را رعایت می‌کند.

فاطمی نیا با اشاره به اینکه قرآن کتاب انسان ساز و بشرساز است، یادآور شد: اگر تربیت صحیح دینی نباشد، انسان در زندگی به مشکل بر می‌خورد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه نیمی از اعضا و داوطلبان جمعیت هلال احمر اردبیل زنان هستند، متذکر شد: زنان در راه اهداف مترقی جمعیت هلال احمر فعالیت‌های تأثیرگذاری دارند.

رامین معبودی با بیان اینکه عفاف و حجاب تجلی فطرت انسان و تاج بندگی زنان است، افزود: زنان شاغل در جمعیت هلال احمر استان اردبیل در تمامی رده‌های مدیریت و بدنه کارشناسی این نهاد مردمی حضور داشته و نقش آفرین هستند.

کد خبر 4668404

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر اردبیل حجاب و عفاف خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۸۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: مردم خیر و نوع‌دوست این استان یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به مردم مظلوم و جنگ‌زده غزه کمک نقدی کردند.

حکمت‌الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: از ابتدای آغاز جنگ غزه، هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران هماهنگی‌هایی را در خصوص رسیدن کمک‌های انسان‌دوستانه به مردم غزه با فدراسیون جهانی صلیب سرخ انجام داد.

وی افزود: جمعیت هلال‌احمر ایران جلسات متعددی را به صورت وبیناری با دبیرکل فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و رؤسای جمعیت‌های هلال‌احمر فلسطین، مصر و سایر کشورهای منطقه در این خصوص برگزار کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این جلسات، بر ایجاد صندوق مشارکت‌های مردم منطقه به منظور کمک به مردم مظلوم غزه توافقاتی شده و پیگیری‌های لازم برای تشکیل این صندوق نیز در دست اقدام است.

هاشمی ادامه داد: در همین راستا نیز در سطح استان زنجان در مراسم روز قدس و عید سعید فطر مردم نوع‌دوست استان زنجان در ۱۰ صندوق در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، طارم، ایجرود و ماهنشان یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به مردم مظلوم غزه کمک نقدی کردند.

وی یادآوری کرد: هم‌وطنان نوع‌دوست و علاقمند به کمک برای مردم مظلوم غزه می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* کمک‌های نقدی خود را به مردم مظلوم غزه به حساب جمعیت هلال‌احمر واریز کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: علاوه بر این صندوق‌های کمک نیز در سطح شعب و مرکز استان فعال است.

کد خبر 745549

دیگر خبرها

  • ۹ مصدوم در واژگونی یک پیکان
  • نقش سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب
  • توجه به مساله عفاف و حجاب دغدغه مهم خانواده‌ها است
  • توجه به مسئله عفاف و حجاب دغدغه مهم خانواده‌ها است
  • اجرای طرح « نور» مطالبه عمومی است
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • بیمه رایگان زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند
  • زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند به‌صورت رایگان بیمه می‌شوند