Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-18@19:41:08 GMT

هواوی رکورد خواهد زد!

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۸۱۱۶

آفتاب‌‌نیوز :

هواوی که بدون شک بزرگترین اپراتور مخابراتی و توسعه دهنده تجهیزات اینترنتی در جهان به شمار می‌رود، در کشورهای متعددی اقدام به ارائه خدمات و توسعه تجهیزات لازم برای برقراری شبکه نسل پنجم اینترنت ۵G کرده اما با توجه به اعمال تحریم‌های جدید از سوی کاخ سفید و تلاش دولت آمریکا برای متقاعد کردن متحدانش همچون کانادا، استرالیا، نیوزلند، ژاپن و برخی دیگر از کشورهای اروپایی همچون انگلستان، هلند و آلمان، با مشکلات متعددی در خصوص فروش محصولات، گوشی‌های هوشمند و همچنین نصب و راه اندازی تجهیزات و زیرساخت‌های مربوط به شبکه ۵G مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا بر اساس تازه‌ترین اخبار و گزارش‌های منتشر شده در وب سایت gsmarena، این غول تکنولوژی چینی برخلاف تحریم‌ها و محدودیت‌های تجاری و سیاسی قادر خواهد بود میزان فروش گوشی‌های هوشمند خود را تا پایان سال ۲۰۱۹ به ۲۶۰ میلیون دستگاه برساند که خود عدد قابل توجه و چشمگیری به شمار می‌رود و هواوی می‌تواند رکورد جدیدی را به نام خود به ثبت برساند.

این گزارش که بر اساس تحلیل گو مینگ هائو، یکی از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری نوشته است، نشان می‌دهد که هواوی قادر خواهد بود تحریم‌های خصمانه دولت ترامپ، ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا را دور بزند و با فروش ۲۶۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند رکورد بزند و بدین ترتیب نشان دهد که حیات آن برخلاف اعمال محدودیت‌های تجاری و سیاسی آمریکا نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

این در حالیست که پیش‌تر کارشناسان و تحلیلگران فعال در مؤسسات تحقیقاتی برآورد و اعلام کرده بودند که میزان فروش گوشی‌های هواوی تحت تأثیر مشکلات ناشی از جنگ تجاری چین و آمریکا با کاهش ملاحظه‌ای تقریباً حدود ۴۰ تا ۶۰ درصدی مواجه خواهد شد.

هواوی که دومین شرکت تولید و عرضه کننده گوشی‌های هوشمند در جهان به شمار می‌رود، بعد از سامسونگ و قبل از اپل در جایگاه پرفروش‌ترین برندهای جهان قرار گرفته است.

یک سال اخیر برای این شرکت چینی سال بسیار سخت و طاقت فرسایی بوده به گونه‌ای که بسیاری از کشورهای جهان تحت تأثیر فشارهای دولت ترامپ، قراردادهای همکاری خود با هواوی را لغو کرده و یا به تعویق انداخته‌اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: گوشی موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۸۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان

الهلال عربستان به دنبال یک رکوردی بزرگ و تاریخی در فوتبال آسیا است.

به گزارش فارس، 11 برد و یک تساوی حاصل عملکرد بی نقص این فصل الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا تا نیمه نهایی است تا برای قهرمانی پنجم آسیا خیز بردارد.

الهلال با ارزش 241 میلیون یورو گران ترین تیم فوتبال تاریخ آسیا است که در این فصل با 43 بازی بدون شکست بهترین تیم تاریخ فوتبال در کنار لورکوزن است.

تیم عربستانی پیش از این 4 عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرده و از این حیث بهترین تیم تاریخ فوتبال قاره کهن به شمار می آید.

سایت اسپورت عربستان می‌نویسد که الهلال به دنبال پیروزی مقابل العین در نیمه نهایی است تا رکورد بردهایش در این فصل لیگ قهرمانان آسیا را به عدد 12 برساند و بهترین تیم از این حیث باشد.

سایت گل گزارش می دهد که ژسوس، سرمربی الهلال با ژابی آلونسو رقابت نزدیکی دارند و هر دو به عنوان بهترین مربیان شکست ناپذیر دنیا به شمار می آیند که در پایان باید دید کدام تیم اولین شکست فصل خود را تجربه می کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دور زدن تحریم با زدن رکورد ۶ ساله فروش نفت
  • اپل کنار رفت، سامسونگ بزرگ‌ترین گوشی ساز جهان شد
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ چند؟
  • چرا برخی از مردم یک گوشی "صامت" را به یک گوشی "هوشمند" ترجیح می‌دهند؟
  • اپل جایگاه جهانی خود را به رقیب آسیایی واگذار کرد
  • اپل جایگاه برتر تولید گوشی‌های هوشمند را از دست می‌دهد
  • اپل، سلطنت گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۴ را به سامسونگ واگذار کرد
  • تمساح خونی و تأثیر جواد عزتی بر فروش 100میلیاردی/ رکورد شگفت‌انگیز یک فیلم اولی
  • سرعت دانلود و آپلود این گوشی از آیفون۱۵ بالاتر است!