Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@23:34:03 GMT

فیلم / تفاوت آمادگی هیگواین و رونالدو در تمرینات یوونتوس

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۸۱۳۷

‍‍‍‍‍‍

حجم ویدئو: 906.39K | زمان ویدئو: 00:00:12 دانلود فایل ویدئویی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو یوونتوس گونزالو هیگواین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۸۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنان مریخی مردان ونوسی یا یک تفاوت‌ شخصیتی ساده؟!

در نتایج یک تحقیق درمورد تفاوت‌های شخصیتی زن و مرد اعلام شده است که حدود ۱۸ درصد مردان و زنان با یکدیگر خصوصیات مشابهی دارند اما باقی آن‌ها کاملا با هم متفاوت بوده و به هیچ عنوان مشابه هم نیستند.

این مطالعه چنین اثبات می‌کند که مردها اکثرا شخصیتی غالب‌تر دارند با اینکه زنان از روحیه‌ای لطیف‌ و منعطف‌تری برخوردار هستند. طبق نظر علم رواشناسی، مرد و زن از منظر شخصیتی تفاوت‌های بسیاری دارند و همین موضوع باعث می‌شود که برخی افراد تصور کنند این ۲ جنس متفاوت از سیارات جداگانه‌ای به زمین آمده‌اند.

به گفته یکی از محققان این پژوهش، تفاوت در مشاغل زنان و مردان را به این صورت می‌توان شرح داد: افراد با توجه به ویژگی‌های شخصیتی و محیطی، دست به انتخاب حرفه‌ای می‌زنند که گمان می‌کنند برایشان مناسب است. به عنوان مثال غالب زنان با اشراف بر خصوصیات لطیف و حساس‌تر خود، به سمت حوزه‌هایی می‌روند که از دیدگاهشان با این خلصت‌ها سازگارتر است مثل علم روانشناسی؛ یا از طرف دیگر اکثر مردان با توجه به قدرت بیشتر جسمی‌شان به سوی رشته‌های عملی مثل علوم مهندسی می‌روند.

با وجود مدت‌ها بررسی و تحقیق در این مطالعه و اثبات آن، همچنان بخشی از افراد بر این متن ایراد وارد کرده و معتقدند که مردان و زنان با هم هیچ تفاوتی ندارند و برتری بین آن‌ها نیست؛ در حالی که در هیچ قسمتی از این مطلب صحبتی از برتری نشده و تنها بر توانایی‌های مختص هر جنسیت سخن به میان آمده است.

محققان این پژوهش، با بررسی اطلاعات و ارائه آزمون به بیش از ۱۰ هزار نفر با میانگین سنی ۱۵ تا ۹۲ سال در ایالات متحده، به این نتایج دست پیدا کردند. این آزمون‌ها مربوط به جنبه‌های مختلف شخصیتی از جمله میزان عاطفه، حساسیت، سرسختی، مدیریت، جسارت و انعطاف بودند که شرکت‌کننده‌ها را به چالش کشیدند.

پس از انجام آزمایشات و آزمون‌ها، پژوهشگران با جمع‌آوری آن‌ها به نتایج ارائه شده دست پیدا کردند تا بتوانند تفاوت میان زنان و مردان در جهان را توضیح دهند. باید توجه داشت که این‌ها فقط تفاوت وجودی هستند، نه برتری جنسیتی!

با وجود این تحقیق مفصل و نتایج ارائه شده، برخی از مطالعات گذشته با نظریه شباهت زنان و مردان موافق‌اند و در تحقیقات خود به این نتیجه دست پیدا کرده‌اند که این ۲ جنسیت، تفاوتی با هم ندارند و در همه زمینه‌ها به یک میزان توانمند هستند.

اما پژوهشگران تحقیق اخیری که صورت گرفته است معتقدند در مطالعات قبلی آزمایشات دقیقی انجام نشده چراکه تفاوت‌های وجودی زن و مرد در جهان اثبات شده است.

منبع: دانش زندگی

ترجمه: تکتم شریفی نژاد خبرنگار تحریریه جوان قدس

دیگر خبرها

  • (ویدئو) الحمدلله، تکه کلام پسر رونالدو!
  • دو میم کوین محبوب شیبا اینو و دوج کوین؛ بررسی تفاوت های آنها
  • زنان مریخی مردان ونوسی یا یک تفاوت‌ شخصیتی ساده؟!
  • تفاوت ورق‌های st۳۷ و st۵۲
  • تایتل: تفاوت ورق‌های st۳۷ و st۵۲
  • تفاوت اف ۲۲ و جنگنده جی ۲۰ چیست؟
  • تفاوت راپید و روان‌نویس
  • تفاوت اصلی WWE و AEW از نظر نویسنده سابق کشتی کچ
  • ورق استیل ۳۰۴ و ۳۱۶: تفاوت ها، کاربردها و انتخاب ورق مناسب
  • مهم‌ترین تفاوت پرسپولیس و استقلال در رقابت قهرمانی