Web Analytics Made Easy - Statcounter

اوحدی با اشاره‌به اجرای طرح «یک قهرمان، یک روستا» برای افزایش کمک‌رسانی به سیل‌زدگان، گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در کمک به مناطق سیل‌زده و اجرای طرح‌های اثرگذار فرهنگی، حضوری مهم در قرارگاه فرهنگی حمایت از سیل‌زدگان داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، «سعید اوحدی» در نشست قرارگاه فرهنگی حمایت از سیل زدگان کشور که امروز (سه شنبه 25 تیر ماه) در محل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد با اشاره به اجرای طرح «یک قهرمان، یک روستا» برای افزایش کمک رسانی به سیل زدگان گفت: حراج مدال های قهرمانان ورزشی با هدف اختصاص درآمدهای آن به مناطق سیل زده یکی دیگر از مصوبات قرارگاه فرهنگی حمایت از سیل زدگان کشور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از جمله نهادهای مردمی بودند که در زمینه کمک رسانی به سیل زدگان و همچنین اجرای برنامه های مفید فرهنگی و هنری عملکرد خوبی داشتند.

 

وی اضافه کرد: اولین جشنواره عکاسی «دل و گل» با هدف اطلاع رسانی دقیق درباره وضعیت مناطق سیل زده و کمک رسانی گسترده مردم به سیل زدگان برگزار شد که محصولات آن به مناطق سیل زده نیز ارسال می شود.

 

اوحدی ادامه داد: خیرین مدرسه ساز نیز فعالیت های خوبی در زمینه ساخت مدارس و همچنین ارسال مدارس پیش ساخته و کانکس به مناطق سیل زده داشته اند.

 

وی اظهار کرد: یکی از ویژگی های بارز مردم این است که هر گاه مشکلی در کشور پیش می آید، سیلی از کمک ها را به مناطق آسیب دیده ارسال می کنند، موضوعی که در کمک رسانی به سیل زدگان برخی از استان های کشورمان مشاهده کردیم.

 

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در نماز عید فطر امسال مبنی بر فراموش نشدن موضوع خدمت رسانی به سیل زدگان، خاطرنشان کرد: قرارگاه فرهنگی حمایت از سیل زدگان کشور بر همین اساس از تمام ظرفیت های موجود از جمله کانون های فرهنگی هنری، پایگاه های بسیج، مبلغان و سازمان تبلیغات اسلامی در این زمینه استفاده کند.

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت امام رضا ع اردبیل بیانیه گام دوم انقلاب جشن های دهه کرامت شیراز حجاب و عفاف معاون رئیس جمهور روزنامه کمک به سیل زدگان قرارگاه فرهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سعید اوحدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۸۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، احسان آهنگرافزود: این  بسته های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

وی تصریح کرد نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته ها در جامعه هدفی. اعضای کمیته امداد امام. بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر بیان کرد: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته های گوشت را آماده کرده  ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم استکه جمعا ۱ تن میباشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان می‌باِشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین