Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@12:05:42 GMT

غرق شدگی ۲۵ نفر در استان فارس

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۸۱۵۴

غرق شدگی ۲۵ نفر در استان فارس

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، دکتر «محمد جواد مرادیان» ، غرق شدگی در آب را یکی از علت های مرگ و میر در فصل گرما و افزایش تمایل افراد به شنا در رودخانه ها دانست و نسبت به جلوگیری از وقوع حادثه مشابه هشدار داد. وی افزود: سهل انگاری پدران و مادران و توجه نکردن به هشدار ها، منجر به تکرار چنین حوادث ناگواری در استان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از شهروندان خواست تا برای کاهش تلفات و با توجه به اهمیت حفاظت از خطرات جانی، قبل از اقدام به شنا به نشانه ها و هشدارهای موجود در محل توجه کرده و ضمن آشنایی با فنون اولیه شنا، از تنها گذاشتن کودکان خود در محیط های آبی و رودخانه ها پرهیز کنند. مرادیان تاکید کرد:  بیشترین آمار غرق شدگی استان فارسدر شهرستان اقلید و فیروزآباد بوده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان فارس دانشگاه علوم پزشکی فوریت های پزشکی کودکان مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۸۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اظهار کرد: امروز با اعلام گزارش تصادف ۳ دستگاه خودرو وانت نیسان، پژو پارس و ساندرو در محور فسا – داراب، بعد از گردنه بیخه دراز، نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: بر اثر این حادثه یک نفر قبل از رسیدن آمبولانس فوت شد و ۷ نفر هم مصدوم و به بیمارستان داراب انتقال داده شدند.

مرادیان تصریح کرد: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان، ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ داراب و فسا و یک دستگاه آمبولانس کارخانه سیمان داراب به محل حادثه اعزام شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • هواشناسی فارس هشدار نارنجی داد/بارش‌های رگباری شدت می‌گیرد
  • چرا مردم هشدار‌های سیل را جدی نمی‌گیرند؟
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۲/۰۴؛ هشدار طغیان رودخانه‌ها در ۲۱ استان
  • هشدار طغیان رودخانه‌ها در ۲۱ استان
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۰۴؛هشدار طغیان رودخانه‌ها در ۲۱ استان
  • هشدار‌های سیل را جدی بگیرید