Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@10:26:19 GMT

برتری تیم ملی والیبال بانوان مقابل کرواسی

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۸۱۸۸

به گزارش فارس، تیم ملی والیبال بانوان ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کند که اواخر مردادماه در کره جنوبی برگزار خواهد شد.

ملی‌پوشان کشورمان برای آمادگی بیشتر جهت حضور در این رقابت‌ها راهی اسلونی شدند و چند اردوی تدارکاتی برگزار کردند.

تیم ملی ایران در ادامه در کرواسی در تورنمتی هم شرکت کرده که امروز در نخستین دیدار مقابل کرواسی قرار گرفت و با نتیجه 2 بر یک (26 بر24، 25 بر 15 و 25 بر 19) پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات  2 از 3 برگزار می‌شود. 

تیم ملی والیبال ایران امشب یک دیدار دیگر هم مقابل نماینده کشور ژاپن برگزار می‌کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۸۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک، در این نامه آمده است: با احترام به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی(ره) اراک که منجر به عدم تامین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان گردیده است و همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم، به استحضار می‌رساند ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

در ادامه این نامه آمده است: بدیهی است، باشگاه موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع ساخته تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته، نسبت به حضور بانوان محترم تصمیم‌گیری شود.

تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس عصر جمعه هفتم اردیبهشت ماه جاری در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در اراک به مصاف یکدیگر می‌روند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز