Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@07:49:59 GMT

ملی پوشان پرسپولیس راهی ترکیه شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۸۱۹۲

4 بازیکن تیم ملی‌پوش پرسپولیس بعدازظهر امروز از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) راهی استانبول ترکیه شدند تا بتوانند به اردوی سرخ‌پوشان در این کشور بپیوندند.

اخبار ورزشی_ محمد انصاری، محمد نادری و مهدی شیری سه ملی‌پوش تیم پرسپولیس در تیم بزرگسالان و محمدامین اسدی مهاجم ملی‌پوش تیم ملی بعد از حضور در اردوی تیم ملی و بازی روز گذشته، امروز به ترکیه رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل تعطیلی تمرین عصر امروز سرخ‌پوشان، این 4 بازیکن از فردا در تمرینات پرسپولیس حاضر خواهند شد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس ترکیه ملی پوش فرودگاه امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۸۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه ذوب‌آهن پس از دیدار مقابل پرسپولیس که روز نُهم اسفندماه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد، نسبت به شکایت از سرخ پوشان اقدام کرده بود که حالا واکنش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را به همراه داشت.

در رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمده: «درباره شکایت باشگاه ذوب‌آهن از باشگاه پرسپولیس مبنی بر نشر اکاذیب و انتساب آن به باشگاه شاکی و عدم امکان اثبات صحت این مطالب از سوی باشگاه طرف شکایت، در نتیجه تخلف انتسابی به باشگاه پرسپولیس محرز و مسلم تشخیص داده شده و منتسب به ماده 71 مقررات انضباطی و با رعایت ماده 94 این مقررات، باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ 60 میلیون جریمه نقدی محکوم شد که رای صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف است.»

کمیته انضباطی فدراسیون جزئیاتی از شکایت ذوب‌آهن نسبت به پرسپولیس منتشر نکرده، اما به نظر می‌رسد انتشار نوشته‌های عجیب روی کاغذ و مطرح کردن مسائلی مبنی بر جادو و جنبل  در رختکن فولادشهر، مورد شکایت بوده که سرخ پوشان نتوانستند آن را اثبات کنند و به همین دلیل جریمه شدند.

دیگر خبرها

  • آتش‌بازی قرمز پوشان در آبادان
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • ۲۰ بازیکن به اردوی تیم واترپلو زیر ۱۸ سال دعوت شدند
  • ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند
  • پرسپولیس - اوسمار؛ یک آینده نامعلوم
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به سرخ‌پوشان پایتخت | مذاکره با ۴ چهره سرشناس تیم اوسمار
  • ۴ بازیکن بعثت کرمانشاه به اردوی زیر ۲۰سال تیم ملی دعوت شدند
  • دعوت ۲۲ بازیکن دیگر به اردوی انتخابی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • مروری بر آخرین خبر‌های ورزشی استان قزوین 
  • دعوت از یازده بازیکن آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی والیبال