Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-24@17:45:32 GMT

یوونتوس خواهان بازگشت دنی آلوز

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۸۲۷۳

یوونتوس خواهان بازگشت دنی آلوز

یوونتوس خواهان بازگشت دنی آلوز، مدافع تیم ملی برزیل، شده و قصد دارد برای جذب این بازیکن با منچسترسیتی و اینتر رقابت کند. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، منابع نزدیک به مدافع برزیلی به سایت گل خبر داده اند که نمایندگان این بازیکن روز دوشنبه در تورین حضور پیدا کردند. ماکرات درباره بازگشت این بازیکن موفق آمریکای جنوبی به یوونتوس در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پیش از این در فصل ۱۷ - ۲۰۱۶ با پیراهن یوونتوس به میدان رفته و قهرمانی سری آ. را نیز به دست آورده بود. پس از پایان این دوران کوتاه، آلوز تصمیم گرفت که چالش جدیدی را تجربه کند و به لیگ فرانسه و پاری سن ژرمن پیوست. در طول دو سال حضور این بازیکن در پایتخت فرانسه که حالا رو به اتمام است، قرارداد جدیدی به امضا نرسید و آلوز حالا به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند مقصد بعدی خود را انتخاب کند.

زمانی که این موضوع به صورت رسمی اعلام شد، تیم‌های خوب اروپایی سریعا علاقه خود را برای جذب این بازیکن اعلام کردند. منچسترسیتی، قهرمان لیگ برتر، که پیش از انتقال آلوز به پی اس جی نیز به او پیشنهاد داده بود، بار دیگر برای جذب او تلاش می‌کند. پپ گواردیولا پیش از این در بارسلونا با آلوز همکاری کرده و علاقه بسیاری به همکاری دوباره با او دارد.

اینتر که حالا آنتونیو کونته را روی نیمکت خود دارد نیز علاقه بسیاری به جذب این بازیکن دارد. آلوز با فضای سری آ. آشناست و بازگشت به این لیگ می‌تواند شرایط بهتری برای او داشته باشد. گفته می‌شود که قرارداد مدنظر آلوز یک قرارداد دو ساله است و دستمزد پیشنهادی او نیز حدود ۷ میلیون یورو در فصل است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: یونتوس دنی آلوز تیم ملی برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۸۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الازهر: خواهان محاکمه فوری رژیم جنایتکار هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، الازهر مصر در واکنش به یافتن گور دسته جمعی در محوطه بیمارستان ناصر شهر خان یونس در جنوب نوار غزه بیانیه‌ای را صادر کرد.

الازهر در این بیانیه اعلام کرد: گورهای دسته جمعی در غزه دلیلی بر پلیدی و هولناکی جنایت‌های مرتکب‌شده علیه فلسطینیان است.

در ادامه این بیانیه آمده است: جامعه بین‌الملل فلسطینیان را همچون لقمه‌ای آسان در دهان رژیم جنایتکار رها کرده است. این رژیم جنایتکار هر آن گونه که می‌خواهد می‌کُشد و سر می‌برد.

الازهر مصر در ادامه این بیانیه خواهان محاکمه رژیم صهیونیستی به دلیل ارتکاب این جنایت‌ها شد.

گفتنی است دفاع مدنی غزه از یافتن گوری دسته جمعی در محوطه بیمارستان ناصر واقع در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه خبر داده است. بر اساس اعلام این سازمان امدادی فلسطینی تاکنون پیکر ۳۴۲ شهید فلسطینی از این گور دسته جمعی بیرون کشیده شده است.

با وجود ارتکاب این جنایت شنیع از سوی رژیم صهیونیستی کشورهای غربی و در راس آن‌ها آمریکا که داعیه‌دار حقوق بشر هستند دست به هیچ اقدام عملی علیه این رژیم نزده‌اند. سازمان ملل نیز بدون هرگونه اقدام عملی و محکومیت لفظی علیه این جنایت ارتش رژیم صهیونیستی، تنها اعلام کرده که از یافتن گور دسته جمعی در محوطه بیمارستان ناصر خان یونس وحشت کرده است. این موضوع معیارهای دوگانه غرب در برخورد با جهانیان را بیش از پیش هویدا ساخته است.

کد خبر 6088008

دیگر خبرها

  • نتانیاهو خواهان طولانی‌شدن جنگ و گسترش آن در منطقه است
  • الازهر: خواهان محاکمه فوری رژیم جنایتکار هستیم
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی
  • سازمان ملل خواهان تحقیق درباره گور جمعی کشف شده در جنوب نوار غزه شد
  • وزیر نفت: پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • پیغام ۴بازیکن مطرح: می خواهیم پرسپولیسی شویم | ۲ بازیکن مغضوب یحیی در مسیر بازگشت
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلب در انتخابات